نسخه بعدی Android Messages تم تاریک خواهد داشت

گوگل از بازگشت تم تاریک به آبدیت بعدی Android Messages خبر داد.

نسخه بعدی Android Messages تم تاریک خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوایل آگوست بود که گوگل با عرضه نسخه 3.5 برای Android Messages حالت تاریک را به این اپلیکیشن اضافه کرد تا کاربران این پیام‌رسان بتوانند حالت نوشته‌ها را از متن مشکی روی پس‌زمینه سفید به متن سفید روی پس‌زمینه مشکی تغییر دهند. حالت تاریک در همه اپلیکیشن‌ها مانع خسته شدن چشم کاربران هنگام استفاده از گوشی در شب می‌شود اما گوگل بدون این که به هیچکدام از کاربران اعلام کند یا از آن‌ها نظری بخواهد، این حالت را از اپلیکیشن Android Messages حذف کرد.

حذف تم تاریک از این اپلیکیشن بسیاری از کاربران ناراحت شدند چرا که از این حالت در طول روز هم استفاده می‌کردند. در جواب این ناراحتی‌ها، گوگل اعلام کرده است نسخه بعدی Android Messages، نسخه 3.5.052 دارای رابط کاربری طراحی و حالت تاریک خواهد بود.

گفتنی است، کاربرانی که تحمل صبر برای ارائه آپدیت OTA برای Android Messages را ندارند، می‌توانند از APK Mirror استفاده کنند کنند و این برنامه را دانلود کنند. این برنامه توسط گوگل تأیید شده است و همه کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند اما بهتر از همه این است که تا زمان انتشار آپدیت این برنامه صبر کنید.

نسخه بعدی Android Messages تم تاریک خواهد داشت

انتهای پیام/

بازگشت تم تاریک به Android Messages

برچسب ها: اخبار فناوری ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار