گوگل دو قابلیت جدید به اپلیکیشن Datally افزود

گوگل در آپدیت جدید اپلیکیشن، مدیریت دیتای خود، Datally دو قابلیت جدید به آن افزود.

گوگل دو قابلیت جدید به اپلیکیشن Datally افزودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل به تازگی اعلام کرده است که اپلیکیشن مدیریت دیتای این شرکت، Datally آپدیت جدیدی دریافت کرده است که دو قابلیت جدید را به این اپلیکیشن اضافه کرده است تا کاربران با آن بتوانند بهتر دیتای خود را مدیریت و ذخیره کنند.

اولین ویژگی اضافه شده «Emergency Bank» نام دارد و برای کاربران Datally این قابلیت را فراهم می‌کند تا آنان بتوانند دیتای مصرفی خود را ذخیره کنند تا در زمان مناسبی که دیتا نیاز داشتند، آن را استفاده کنند. به عنوان مثال، می‌توانید در این برنامه اعتبار بسته دیتای اینترنت خود و میزانی را که برای ذخیره در زمان اورژانسی نیاز دارید، وارد کنید و اپلیکیشن به صورت خودکار تمام برنامه‌هایی را که از دیتای ذخیره شما استفاده خواهند کرد متوقف می‌کند.

دومین قابلیت اضافه شده به اپلیکیشن Datally قابلیت «Bedtime Mode» است که در زمان خواب کاربر، دیتای مصرفی گوشی را قطع خواهد کرد. برای این که بتوانید از این قابلیت استفاده کنید، باید برای این اپلیکیشن زمان خواب و بیداری خود را مشخص کنید و اپلیکیشن Datally دیتای اینترنت شما را در آن زمان خاموش خواهد کرد.

هر دو قابلیت تازه اضافه شده به اپلیکیشن Datally برای همه کاربران این برنامه در دسترس است اما برای استفاده از آن، کاربران باید آخرین نسخه‌ای را که گوگل برای آن منتشر کرده روی گوشی خود نصب کنند.

گوگل دو قابلیت جدید به اپلیکیشن Datally افزود

انتهای پیام/

ویژگی‌های اضافه شده به Datally گوگل

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.