آپدیت توربو برای پردازنده گرافیکی P20 Pro هوآوی ارائه شد

هوآوی در جدیدترین آپدیتی که برای P20 Pro خود ارائه کرده است، آپدیت توربو را برای پردازنده گرافیکی آن در نظر گرفته است.

آپدیت توربو برای پردازنده گرافیکی P20 Pro هوآوی ارائه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی عرضه تدریجی پردازنده‌های گرافیکی خود را آغاز کرده است. در این آپدیت قرار است پردازنده‌های گرافیکی گوشی‌های این شرکت به فناوری توربو مجهز شوند. طی این آپدیت‌ها به تازگی اعلام شده است که P20 Pro آپدیت توربوی پردازنده‌های گرافیکی خود را گرفته است. این به معنی پافشاری هوآوی روی برنامه‌ای است که ماه گذشته برای گوشی‌های خود ارئه داده بود.

با ارائه این آپدیت برای P20 Pro مشخص شد که سری P20 قرار است طبق برنامه، آپدیت‌های پردازنده گرافیکی خود را ارائه خواهد کرد. این تغییرات در پردازنده گرافیکی باعث اجرای روان‌تر بازی‌ها در گوشی‌ها خواهد شد و این قابلیت همزمان با اجرای بازی به صورت اتوماتیک اجرا خواهد شد.

همراه با این آپدیت، برای اجرای اتوماتیک حالت توربو در پردازنده کاربران باید اپلیکیشن Game Suite را برای هوآوی دانلود کنند. این برنامه در هنگام بازی کردن قابلیت‌هایی از جمله عدم مزاحمت در هنگام بازی را روی گوشی اجرا می‌کند. علاوه بر این آپدیت ارائه شده برای P20 Pro، پچ امنیتی ماه جولای گوگل را همراه دارد.

در نظر داشته باشید که فناوری توربو همه بازی‌های اندرویدی را مشمول نمی‌شود اما هوآوی همچنان در تلاش است تا این قابلیت را به تک تک بازی‌ها پس از مذاکره با توسعه‌دهندگان اضافه کند.

آپدیت توربو برای پردازنده گرافیکی P20 Pro هوآوی ارائه شد

انتهای پیام/

مجهز شدن پردازنده‌های گرافیکی P20 Pro به فناوری توربو

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار