نوکیا 7Plus در ماه سپتامبر اندروید 9.0 دریافت خواهد کرد

شرکت HMD Global قرار است در ماه سپتامبر اندروید 9.0 Pie را برای گوشی‌های نوکیا ارائه دهد.

نوکیا 7Plus در ماه سپتامبر اندروید 9.0 دریافت خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، HMD Global قول داده است که همه گوشی‌های نوکیای خود را تا آخر سال جاری و یا اوایل سال 2019 به اندروید 9.0 Pie ارتقا خواهد داد. مدیرعامل نوکیا هم تأیید کرده است که Nokia 7 Plus اولین گوشی خواهد بود که  تکه خوشمزه پای اندروید را خواهد گرفت.

بعد از اینکه نسخه بتایی از اندروید 9.0 Pie برای Nokia 7 Plus عرضه، شود شرکت نوکیا آپدیتی برای گوشی خود عرضه خواهد کرد تا به نسخه پایدار اندروید 9.0 Pie ارتقا یابد. این اتفاق باعث می‌شود که Nokia 7 Plus به اولین گوشی با Snapdragon 660 تبدیل خواهد کرد که به اندروید 9.0 Pie ارتقا یافته است. البته، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که توزیع منطقه‌ای سیستم عامل جدید گوشی‌های نوکیا احتمال دارد تغییراتی در زمان دریافت نسخه نهم اندروید ایجاد کند اما اکثر مناطق تا آخر سپتامبر اندروید 9.0 Pie را دریافت خواهند کرد.

بر اساس گفته‌های مدیرعامل نوکیا، با توجه به اهمیت و تاریخ عرضه گوشی‌های این شرکت، Nokia 8 Sirocco و Nokia 6.1 گوشی‌هایی خواهند بود که پس از Nokia 7 Plus سیستم عامل اندروید 9 را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، ارائه کردن جدیدترین سیستم عامل گوگل اقدامی بلندپروازانه از HMD Global است که باید دید در ادامه این شرکت می‌تواند در کامل کردن آن موفق باشد یا خیر.

انتهای پیام/

Nokia 7 Plus اولین گوشی نوکیا با سیستم عامل اندروید 9.0 خواهد بود

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار