گوگل اپلیکیشن پادکست دیگری را به Google Play Store اضافه می‌کند

شرکت گوگل قصد دارد به زودی اپلیکیشن پادکست دیگری به نام Shortwavw را برای گوشی‌های اندرویدی منتشر کند.

گوگل اپلیکیشن پادکست دیگری را به Google Play Store اضافه می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مشکلاتی که کاربران اندروید با آن مواجه هستند تعدد اپلیکیشن‌های مختلف در Play Store با یک موضوع است. به عنوان مثال اپلیکیشن‌های پیام رسانی است که تا به حال از گوگل منتشر شده است یا اپلیکشن‌های Gmail و Inbox، اپلیکیشن‌های YouTube Music و Play Music و از این دست برنامه‌ها. حالا خبر می‌رسد این شرکت فعال در زمینه فناوری، قصد دارد اپلیکیشنی برای پادکست‌های تجربی منتشر کند و فعالیت آن بر خلاف برنامه تازه منتشر شده گوگل به نام Google Podcasts است.

بر اساس گفته‌های سخنگوی تیم تولیدکننده این اپلیکیشن، نام این برنامه Shortwave است و به کاربران کمک می‌کند تا زبان گفتار را به صورتی جدید فرا بگیرند و از آن استفاده کنند. علاوه بر این، تنها اطلاعات درباره Shortwave نحوه بایگانی اطلاعات در این اپلیکیشن است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی موضوعات مختلف را جست و جو کنند، به آن‌ها دسترسی داشته باشند و با دیگر دوستان خود آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

البته گفتنی است، محصولات تیم توسعه‌دهنده این اپلیکیشن، The Area 120 هیچ ربطی بو برنامه‌های تولیدی توسط گوگل ندارند و به صورت مستقل فعالیت می‌کند در نتیجه هیچ تضمینی وجود ندارد که بتواند محصول خود را در Play Store به صورت انحصاری منتشر کند. امکان دارد در نهایت، برنامه Shortwave نمونه iOS برنامه Google Podcasts باشد. گوگل این خبر را هم داده است که اگر این برنامه با موفقیت روبرو شود احتمال دارد که Shortwave را زیرمجموعه Google Podcasts بگذارد.

انتهای پیام/

انتشار برنامه پادکست Shortwave برای اندروید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار