تعداد قابل توجهی از حساب‌های کاربران در اینستاگرام هک شد!

برخی از گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که حساب بیش از ۱۰۰۰ کاربر در اینستاگرام هک شده است.

تعداد قابل توجهی از حساب‌های کاربران در اینستاگرام هک شد!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در نقاط مختلف جهان است که زیرمجموعه گوگل و فیسبوک محسوب می‌شود و با امکان بارگذاری فیلم و تصویر طی سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری در جذب مخاطب داشته است.

در حالی که مسئولان اینستاگرام مدعی هستند این شبکه اجتماعی غیرقابل هک است، به تازگی گزارش‌هایی از کاربران شده که معتقدند حساب کاربری آنها هک شده است.

جریان از این قرار است که وقتی کاربر در حال استفاده از حساب خود است ناگهان به صورت غیرارادی از حساب خود خارج شده و وقتی قصد دارد مجدد وارد حساب شود با پیامی مواجه می‌شود که چنین حساب کاربری وجود ندارد.

این اتفاق تاکنون برای بیش از 1000 کاربر اینستاگرام رخ داده و برخی از کاربران ادعا می‌کنند که پس از لاگ آف شدن غیرارادی از حسابشان، نام و تصویر پروفایل حسابشان به کلی تغییر کرده و تصویر و نامی از یکی از شخصیت‌های کارتونی دیزنی و پیکسار جایگزین آنها شده است.

همچنین گفته می‌شود که حساب جیملی نیز که به وسیله آن اکانت اینستاگرام این کاربران پشتیبانی می‌شد، به یک ایمیل دیگر با پسوند .ru جایگزین شده که مربوط به کشور روسیه است.


بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم


انتهای پیام/

آیا هک اینستاگرام امکان پذیر است؟

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.....
۱۷:۳۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
من همین مشکل رو داشتم اول فکر کردم که هک شده بعدگفتمشاید اشکال از نرم افزار اینستاگرام بوده ولی تغییر اسمی و استیکری ندیدم. چیزی هم نداشتم که مهم باشه برام
France
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
خوب چیکار کنیم یعنی دلار ارزون میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۳:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
صفحه ی منم هک شده انگار
آخرین اخبار