تریلر جدید بازی Déraciné منتشر شد

سازندگان Dark Souls تا آخر امسال بازی جدید خود را عرضه می‌کنند.

تریلر جدید بازی Déraciné منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دنیای بازی‌های ویدیویی هر روز در حال پیشرفت است. روزی تعداد بازی‌ها محدود و کیفیت ساخت آن‌ها بسیار پایین بود. حالا در زمانی از طراحی بازی‌ها هستیم که گاهی چنان کیفیت ساخت بالایی دارند که تشخیص آنان از فیلم، کار آسانی نیست. در بین حجم زیاد این بازی‌های ویدیویی گاهی عناوینی تولید می‌شوند که سال‌ها در حافظه گیمرها می‌مانند. حتی بعضی اوقات نام کمپانی سازنده فراموش می‌شود اما عنوان آن بازی، به یاد می‌ماند.

این روز‌ها طرفداران کمپانی FromSoftware منتظر بازی Sekiro: Shadows Die Twice هستند. این کمپانی بیشتر با عناوین Bloodborne و Dark Souls در سبک اکشن و ترسناک شناخته می‌شود. اما پیش از عرضه این بازی در مارس، این کمپانی بازی‌ساز با JapanStudio برای ساخت بازی جدید، همکاری کرده است. بازی Déraciné محصول همکاری این دو کمپانی است.

این بازی داستان دختر جوانی است که در یک مدرسه شبانه‌روزی درس می‌خواند. او با روح مرموزی در ارتباط است و سعی در اثبات وجود او به بقیه دانش‌آموزان دارد. این بازی ماجراجویی که برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن تولید شده، امسال عرضه خواهد شد.

در ادامه دو تریلر منتشر شده از بازی Déraciné را مشاهده می‌کنید:

 
 

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم


انتهای پیام/

بازی Déraciné ساخته جدید کمپانی FromSoftware

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار