جدیدترین تریلر Hitman 2 منتشر شد

عنوان Hitman یکی از محبوبترین بازی‌ها درسبک مخفی‌کاری است که جدیدترین تریلر Hitman 2 قابلیت‌های جدیدی را در این بازی نشان می‌دهد.

جدیدترین تریلر Hitman 2 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که صحبت از بازی‌های جاسوسی و مخفی‌کاری می‌شود، عنوانی که صد در صد در رده اول قرار می‌گیرد، Hitman است که در مأموریت‌های مختلف قصد دارد رهبر گنگسترهایی که در نقاط مختلف حضور دارند را ترور کند. مأمور 47 به عنوان شخصیتی محبوب در میان ستاره‌های دنیای بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود که شخصیت اصلی عنوان Hitman است. کمپانی IO Interactive سعی دارد در جدیدترین ورژن بازی Hitman یعنی Hitman 2 مطمئن شود مأموریت‌های مأمور 47 به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. این کمپانی به تازگی تریلری از این عنوان منتشر کرده که نه تنها عواقب یم تروریست بودن را نشان می‌دهد بلکه قابلیت‌های جدید این عنوان را هم در معرض نمایش قرار داده است که به کمک آن‌ها می‌توانید هدف خود را حذف کنید.

اولین ویژگی که در تریلر جدید منتشر شده از عنوان Hitman 2 می‌توان دید نقشه کوچک است. با کمک این نقشه در گوشه تصویر، بازی کننده می‌تواند یک حالت کلی از نقشه‌ای را که شخصیت اصلی در آن قرار دارد به همراه هدفی که باید آن را حذف کند، مشاهده کند. این قابلیت می‌تواند به بازی کننده Hitman 2 کمک کند تا نقاط مختلفی از نقشه را ببیند و به کمک آن بتواند بهترین راه را برای حذف شخص هدف خود انتخاب کند. با این وجود، کسی که هدایت مأمور 47 را بر عهده دارد، می‌تواند یک راه کاملا ابتکاری برای ترور شخصیت هدف انتخاب کند و یا می‌تواند مستقیم به سمت هدف برود و آن را حذف کند که دردسرهای بدی را به دنبال خواهد داشت.

ویژگی جالب توجه دیگر، این است که به منظور بهبود شرایط برای توجه داشتن به مسیری که بازی کننده دنبال می‌کند، شخصیت‌هایی که می‌توانند به عنوان تهدید برای مأمور 47 به حساب آیند نشانه‌گذاری شده‌اند از جمله کسانی که می‌توانند شخصیت اصلی را در لباس هویت فردی دیگر تشخیص دهند و افرادی که مأمور 47 را تعقیب می‌کنند. این قابلیت به بازی کنندگان کمک می‌کند تا حرکات بعدی خود را از پیش برنامه‌ریزی کنند و بدون اینکه شناخته شوند، مأموریت را به پایان برسانند.

اگر این قابلیت‌ها راضی کننده نیستند، باید گفته که Hitman 2 قابلیت تصویر در تصویر را برای این عنوان معرفی کرده است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا سناریوهای مختلفی را مشاهده کنید که در آن زمان اتفاق خواهند افتاد بدون اینکه در آن‌ها حضور داشته باشید. به عنوان مثال، اگر جنازه‌ای را به درستی مخفی نکرده باشید و سپس کسی آن را پیدا کند و نسبت به حضور شما حساس می‌شود. این قابلیت حتما به شما در پیشبرد بازی کمک خواهد کرد تا بیشتر حواستان به این نکته جمع باشد.

بدون شک، این قابلیت‌ها گیم‌پلی Hitman 2 را بهبود خواهند داد اگرچه، این کاملا به شما بستگی دارد که چگونه اهداف خود را در طول بازی حذف کنید. می‌توانید این کار را طوری نشان دهید که کاملا تصادفی اتفاق افتاده و یا از همان ابتدا، شروع به کشتن افراد کنید و با فرار کردن دائمی خود بازی را پیش ببرید. اما فراموش نکنید؛ شما مأمور 47 هستید و تمیز انجام دادن کارها، تخصص این تروریست حرفه‌ای است.

گفتنی است، Hitman 2 قرار است در 13 نوامبر (22 آبان) امسال برای کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

قابلیت‌های جدید Hitman 2 در تریلر جدید این بازی فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار