IFA 2018

هدفون سونی، خود را با عادات روزانه شما وفق می‌دهد

جدیدترین هدفون سونی WH-1000XM3 دارای یک تراشه حذف نویز مخصوص است که خود را با زندگی روزمره شما وفق می‌دهد.

هدفون سونی، خود را با عادات روزانه شما وفق می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای بعضی از انسان‌ها گوش کردن به موسیقی یک عادت روزانه است. اما گوش دادن مداوم به موسیقی بدون هدست، می‎تواند اطرافیان ما را آزار دهد. به همین دلیل ما از هدست استفاده می‌کنیم. اگر از علاقه‌مندان به موسیقی هستید و برای گوش کردن به آن نیازمند این وسیله هستید می‌دانید که هدست خوب لذت آن را چند برابر می‌کند. به همین منظور شرکت‌های مختلف برای ساختن هدست‌هایی با کیفیت بالا تلاش می‌کنند و سالانه مدل‌های مختلفی از این وسیله وارد بازار می‌شود.

طرفداران سونی از WH-1000X به عنوان بهترین هدست با ویژگی حذف نویز یاد می‌کنند. حالا سونی قدم فراتر گذاشت و هدست WH-1000XM3(مارک3) را در IFA 2018 معرفی کرد.

سونی بار دیگر از نو این هدست را طراحی کرده است. از همه ویژگی‌های این هدست مهم‌تر، استفاده از جدیدترین پردازنده حذف نویز یعنی QN1 است که به گفته‌ سونی چهار برابر قوی‌تر از مدل پیشین است. به‌طور ساده 1000XM3 در حذف نویزهای مکان‌های شلوغ مانند فرودگاه و مترو، بهتر عمل خواهد کرد.

این هدست با توانایی منحصر به فرد خود می‌تواند رفتار و عادت‌های روزانه شما را بر اساس مکان‌های مختلفی که می‌روید و زمان استفاده از آن بررسی کند و با توجه به این اطلاعات خود را با زندگی روزمره شما وفق دهد.

هدست جدید سونی، سبک‌تر و کوچک‌تر از مدل قبلی است. دیگر فاصله‌ی زیادی بین بدنه‌ی هدست و سر شما نیست. همچنین مدل WH-1000XM3 دارای طراحی جذابی است. یکی دیگر از تغییرهای قابل توجه این هدست پورت USB-C است که برای سریع‌تر شارژ کردن این دستگاه به آن اضافه شده است. این شرکت ادعا می‌کند که کاربران می‌توانند تنها با 10 دقیقه شارژ کردن هدست پنج ساعت از آن استفاده کنند.

برای شنیدن صدای محیط تنها کافی است دست خود را روی گوشی هدست بکشید. با این کار میکروفون 1000XM3 فعال می‌شود و می‌توانید صدای اطراف را بشنوید. همین‌طور شما می‌توانید با متصل کردن هدست به برنامه سونی در دستگاه خود، از تنظیمات بیشتری برای حذف نویز استفاده کنید.

قیمت این هدست که در سپتامبر عرضه خواهد شد 350 دلار خواهد بود. باید دید آیا این هدست همانند مدل پیشین خود بین کاربران سونی محبوبیت پیدا خواهد کرد یا خیر. در ادامه چند عکس از این محصول را مشاهده می‌کنید:

هدفون سونی، خود را با عادات روزانه شما وفق می‌دهدهدفون سونی، خود را با عادات روزانه شما وفق می‌دهدهدفون سونی، خود را با عادات روزانه شما وفق می‌دهد

هدفون سونی، خود را با عادات روزانه شما وفق می‌دهد


بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم


انتهای پیام/

جدیدترین هدفون سونی در  IFA 2018 رونمایی شد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار