تاریخ رسمی رونمایی از Mate 20 و Mate 20 Pro مشخص شد

شرکت چینی هوآوی در خلال کنفرانس خود در IFA 2018 در برلین، از زمان رونمایی دو پرچمدار خود (Mate 20 و Mate 20 Pro) پرده برداری کرد.

تاریخ رسمی رونمایی از Mate 20 و Mate 20 Pro مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشنواره IFA 2018 از روز گذشته در شهر برلین آلمان آغاز به کار کرده است و تا به حال شرکت‌های زیادی از محصولات جدید خود رونمایی کرده‌اند. هوآوی نیز در طی کنفرانس مطبوعاتی خود، له صورت رسمی اعلام کرد که مراسم رونمایی از Mate 20 و Mate 20 Pro مراسمی ویژه در شهر لندن انگلستان و 16 اکتبر (24 مهر) خواهد بود.

نکته جالب این است که هوآوی Mate 20 را به عنوان اولین گوشی معرفی کرده است که قرار است با چیپست پردازنده تازه تولید شده Kirin 980 تولید شود. Kirin 980 اولین پردازنده‌ای است که با فناوری 7 نانومتری تولید شده است.

گوشی‌های سری Mate 20 شامل سه گوشی خواهند بود: Mate 20، Mate 20 Pro و Mate 20 Lite که هفته گذشته معرفی شدند. احتمال دارد شرکت هوآوی یک نسخه از Mate 20 را به نام Porsche Design تولید کند. Mate 20 نمایشگر 6.3 اینچی از جنس AMOLED با بریدگی بالای صفحه قطره‌ای، دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه، باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ بی‌سیم، اسپیکرهای استریو و بدنه شیشه‌ای خواهد داشت.

تاریخ رسمی رونمایی از Mate 20 و Mate 20 Pro مشخص شد

بیش از یک ماه و نیم باقی مانده است تا بتوانیم این گوشی جدید را از هوآوی ببینیم پس باید تا زمان رونمایی رسمی آن صبر کنیم تا شاهد غافلگیری‌هایی از شرکت تولیدکننده آن باشیم.

انتهای پیام/

Mate 20 در لندن معرفی خواهد شد

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار