تولید Honor 8X Max با Snapdragon 660 تأیید شد

پس از شایعات بسیار درباره این گوشی، تولید Honor 8X با چیپست پردازنده Snapdragon 660 تأیید شد.

تولید Honor 8X Max با Snapdragon 660 تأیید شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت Honor که تحت لیسانس هوآوی فعالیت می‌کند در جدیدترین اخبار تأیید کرده است که Honor 8X با دو مدل در 5 سپتامبر (14 شهریور) به بازار خواهد آمد. یکی از این دو مدل معمولی و دیگری هم مدل بزرگ Honor 8X به نام 8X Max است. شایعات بر این اساس است که صفحه نمایش این گوشی بزرگتر از Mi Max 3 شیائومی خواهد بود و اندازه آن 7.12 اینچ است.

این روزها یک اسکرین‌شات در شبکه اجتماعی Weibo در حال چرخیدن است که از بنچمارکی چینی گرفته شده است و تأیید می‌کند که Honor 8X Max با Snapdragon 660 تولید خواهد شد. گفتنی است، پیش از این احتمال داده می‌شد که این مدل از 8X با چیپست پردازنده Snapdragon 636 یا Snaodragon 660 تولید شود.

شماره مدلی که در این بنچمارک مشخص شده، ARE-AL00 است و با مدل لو رفته از طریق گزارش TENAA کاملا همخوانی دارد. بر اساس این اطلاعات تازه فاش شده، گوشی جدید آنر 4 گیگابایت حافظه رم، صفحه نمایش با وضوح 1080x2244 پیکسل با ناچ V-شکل و دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی خواهد داشت. بریدگی بالای صفحه نمایش این گوشی محل قرارگیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن است و باتری آن نیز 4900 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

تاریخ معرفی رسمی این گوشی هنوز مشخص نیست اما نکات کلیدی درباره این گوشی تا حدی لو رفته‌اند.

تولید Honor 8X Max با Snapdragon 660 تأیید شد

تولید Honor 8X Max با Snapdragon 660 تأیید شد

انتهای پیام/

Honor 8X Max با چیپست Snapdragon 660 تولید می‌شود

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار