خطیب مسجد جامع النور در شهر تعز یمن و عضو سابق پارلمان این کشور درخواست اعدام «سلمان العوده»، مبلغ عربستانی، را محکوم کرد و آن را نشانه فروپاشی اخلاقی رژیم سعودی دانست.

عضو سابق پارلمان یمن: درخواست دادستان کل عربستان برای اعدام «سلمان العوده» بیانگر فروپاشی اخلاق سعودی‌هاستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ احمد علی العدینی، خطیب مسجد جامع النور در شهر تعز یمن و عضو سابق پارلمان این کشور درخواست اعدام «سلمان العوده»، مبلغ عربستانی، را محکوم کرد و آن را نشانه فروپاشی اخلاقی رژیم سعودی دانست.

به گزارش مجمع ارشاد و تبلیغات «الاعتصام» یمن، شیخ احمد علی العدینی که عضو هیأت علمای یمن است، در این باره گفت: ما در برابر مرحله فروپاشی اخلاقی قرار داریم. شما را به خدا شیخ العوده را در عربستان محاکمه کنید تا همگان بدانند اتهامات او چیست؟ او در روزی که کاریکاتوریست دانمارکی به پیامبر اسلام توهین کرد، جمعیت یاری پیامبر (ص) را در کویت راه اندازی کرد.

العدینی افزود: این نوعی تروریسم است که برای شیخ سلمان العوده درخواست اعدام می شود. این مساله پس از زندانی کردن او به دلیل نوشتن جزوه ای کوچک درباره ضرورت ایجاد الفت بین دل‌های حکام و مردم نمایان می شود.

گفتنی است دادستان کل عربستان سعودی سلمان العوده را با سی و هفت اتهام تروریستی روبرو و برای وی درخواست اعدام کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار