چهارمین دوره آموزش نیم پیشرفته آتش نشانان داوطلب در ساری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین جوینی رئیس اداره آموزش آتش نشانی ساری با اشاره به اهمیت آموزش شهروندان در پیشگیری از وقوع حوادث و کاهش خسارت احتمالی ناشی از آن، گفت: آتش نشانی ساری نگاهی ویژه به امر آموزش شهروندان دارد بدین منظور ۱۵ دوره مقدماتی، ۴ دوره نیم پیشرفته و یک دوره آموزش پیشرفته در طرح آتش نشانان داوطلب در ساری اجرایی شده است.

وی به شرکت ۲۳ شهروند در این دوره ۱۰ روزه اشاره و افزود: داوطلبان در این دوره‌ ها با مخاطرات محیطی آشنا و با آموزش‌ های عملی و کاربردی میزان آمادگی آن‌ ها در برابر خطرات و حوداث بالا می‌ رود.

جوینی با بیان اینکه در این دوره‌ها شهروندان از خدمات آموزشی رایگان بهره مند می‌شوند، گفت: از ابتدای اجرای این طرح ۳۰۰ شهروند در دوره مقدماتی، ۱۲۰ شهروند در دوره نیم پیشرفته و ۲۵ شهروند در دوره پیشرفته موفق به اخذ گواهی پایان دوره شدند.

جوینی از آمادگی کامل اداره آموزش این سازمان جهت ثبت نام و برگزاری دوره‌های داوطلبی در هر زمان خبر داد و گفت: انتظار این است که شهروندان شرکت کننده در طرح آتش نشانان داوطلب با حضور در این دوره‌ها و فرا گیری آموزش‌های ایمنی، در نهادینه کردن فرهنگ ایمنی، کوشش در جهت ترویج آن و تلاش برای ایجاد خانواده، شهر و جامعه‌ای ایمن بیش از پیش مشارکت نمایند.

انتهای پیام/ م

برگزاری چهارمین دوره آموزشی آتش نشانان داوطلب در ساری

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.