رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از ۳۷۸ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف این شهرستان برای کاهش حوادث‌های احتمالی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: یکماه گذشته، از ۲۴۳ واحد مسکونی، ۳۵ واحد تجاری و ۱۰۰ واحد از ادارات و سازمان‌ها در نقاط مختلف شهر ساری بازدید ایمنی بعمل آمد.

وی به طرح بازدید ایمنی از تکایا و مساجد با توجه به در پیش بودن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان طبق سنوات گذشته اشاره کرد، افزود: از آغاز این طرح تاکنون ۸۲ حسینیه و مسجد در ساری مورد بازدید قرار گرفت.

کلانتری گفت:متولیان، هیات امنا و مسئولان مرتبط الزامات ایمنی در مساجد و تکایا را رعایت و اجرا کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از اجرای طرح بازدید ایمنی از مدارس با توجه به نزدیکی زمان بازگشایی آن در ساری خبر داد.

وی از امدادرسانی آتش نشانان به ۳۶۸ حادثه در مرداد ماه امسال خبر داد و گفت: ۴۰۰ خودروی آتش نشانی مرداد ماه امسال به همراه ۱۳۰۰ مامور آتش نشان به محل حوادث اعزام شدند که در عملیات‌ های صورت گرفته، ۸۵ نفر از شهروندان و هموطنان از حوادث نجات یافتند.

وی افزود: آتش نشانان در ۱۹۲ مورد آتش سوزی و ۱۷۶ مورد حادثه در مرداد ماه جان و مال هموطنان را از خطرات، صدمات و خسارات احتمالی نجات دادند.

وی گفت: این سازمان جهت بازدید ایمنی و مشاوره در این زمینه آمادگی کامل دارد و متقاضیان و شهروندان می‌توانند با مراجعه به اداره پیشگیری یا تماس با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ از خدمات ایمنی و مشاوره لازم بهره‌مند گردند.
انتهای پیام/آ


۳۷۸ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف ساری طی مرداد ماه

برچسب ها: حادثه ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار