ارژن شیراز در ایستگاه نهم به شهرداری ساوه رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته نهم رقابت های دسته برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور ، ارژن شیراز برای کسب پنجمین برد این فصل خود ، از شهرداری ساوه پذیرایی می کند.

این بازی ساعت ۱۸ روز جمعه شانزدهم شهریورماه در سالن شهید ابوالفتحی برگزار می شود.

شاگردان حمید کمالی این هفته ها از مشکلات مالی رنج می برند و این موضوع مانعی برای موفقیت های مداوم نماینده فارس به حساب می آید.

مرتضی کشاورز بازیکن ارژن، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به هواداران این تیم نوید داد با وجود مشکلات پیش آمده ، بازیکنان برای کسب بردی دیگر به میدان خواهند رفت .

وی افزود : تیم ارژن مجموعه ای سی نفره از تدارکات تا سرمربی و بازیکن است که مثل یک خانواده همدل و هم قسم شده ایم تا در بازی های پیش رو از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

کشاورز بیان کرد : تمامی بازیکنان آماده مسابقه با شهرداری ساوه هستند و تنها به کسب پیروزی فکر می کنیم تا شرمنده هوادارانی که به سالن می آیند نباشیم.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال ، ارژنی ها با ۴ پیروزی ، ۲ تساوی ، ۲ شکست و ۱۴ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفته و شهرداری ساوه با تنها یک برد ، یک مساوی ، ۶ شکست و چهار امتیاز ، جایگاه سیزدهم را در اختیار دارد و خطر سقوط به دسته پایینتر را به شدت احساس می کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت مسابقه تیم های ارژن شیراز و شهرداری ساوه را به محمود نصیرلو و علی مرادیان سپرده است .

آخرین تقابل دو تیم به هفت دی ماه سال ۹۶ بر می گردد که در آن بازی شهرداری ساوه با نتیجه پرگل ۶-۳ ارژن شیراز را مغلوب کرد.

انتهای پیام/ن

دیدار ارژن شیراز و شهرداری ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.