پویندگان صنعت فجر شیراز برای فرار از بحران در اندیشه کسب پیروزی مقابل دریژنو فرخشهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم پویندگان صنعت فجر شیراز برای کسب ۳ امتیاز ارزشمند خانگی، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۶ شهریورماه به میزبانی سالن پهلوانان نصیری شیراز، مقابل دریژنو فرخ شهر قرار می‌گیرد.

محبوبه رضوی مربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تیم پویندگان از نظر جسمانی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و با توجه به تساوی هفته گذشته، سعی کردیم شرایط روحی تیم را حفظ کنیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

رضوی با اشاره به این که همه‌ی تیم‌هایی که مقابل ما ظاهر شدند، بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند افزود:ما بدون در نظر گرفتن شکست‌های گذشته تیم دریژنو به میدان می‌رویم، چرا که مطمئنا بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌ﮔﺬﺍﺭﺩ و نمیتوان گفت: بازی جمعه آسان است.

درپایان هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان، پویندگان صنعت فجر شیراز با یک برد، یک تساوی، ۲ شکست و ۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و دریژنو فرخشهر با یک برد و ۳ باخت، مکان هشتم جدول را در اختیار دارد.

گلاره ناظمی و مائده علی نقی داوران دیدار پویندگان فجر شیراز و دریژنو فرخ شهر هستند.

انتهای پیام/ن

مصاف پویندگان صنعت فجر شیراز و دریژنو فرخشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.