نماینده فارس با تساوی مقابل استقلال ساری ، جایگاه خود در رده سوم را تثبیت کرد .

پارس آرا جایگاه خود در رده سوم تثبیت کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم پارس آرا شیراز ساعت یازده امروز به مصاف استقلال ساری رفت که تلاش دو تیم در پایان، با تساوی ۳-۳ همراه بود.

بهاره رستم پور، زهرا خورنگ و زهرا کوراوند زننده سه گل پارس آرا بودند و فریبا میرزاجانی با زدن یک گل و نسیم نوازنده با به ثمر رساندن ۲ گل، استقلال ساری را از یک شکست خانگی نجات دادند.

برزگر سرمربی تیم پارس آرا شیراز در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: نیمه نخست بازیکنانم عملکرد خوبی نداشتند و با نتیجه ۲-صفر به رختکن رفتیم و صحبت‌های لازم را راجع به مسائل تاکتیکی انجام دادیم و باعث بهبود عملکرد بازیکنان شد و در نیمه دوم ۳_۲ از تیم استقلال ساری جلو افتادیم که به دنبال نگه داشتن نتیجه بودیم که به علت اشتباه فردی گل سوم را دریافت کرده و نتیجه مساوی شد.

وی بیان کرد: تیم استقلال ساری با تمام توان رو به روی ما حاضر شد و ما هم این تیم را دست کم نگرفته بودیم، ولی شرایط سالن ساری اصلا مناسب نبود و استاندارد‌های لازم را نداشت که همین مسئله باعث غافلگیری ما در نیمه نخست بود.

پارس آرا شیراز با این تساوی و ۱۰ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی باقیماند تا همچنان روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند.
نماینده فارس در هفته سوم این رقابت‌ها با نتیجه ۴-۲ دریژنو فرخ شهر را شکست داد.

انتهای پیام/ن

دیدار پارس آرا و استقلال ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار