در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان، پویندگان فجر شیراز میهمان مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم پویندگان صنعت فجر شیراز که در هفته‌های اخیر ۲ شکست متوالی را مقابل حفاری اهواز و شهرداری رشت متحمل شده، در هفته چهارم در حالی رو در روی مس رفسنجان ته جدولی قرار می گیرد که تنها به یک پیروزی دست یافته است.

این بازی ساعت ۱۰ صبح روز جمعه نهم شهریورماه برگزار می‌شود.

ستاره زارع سرمربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است و علی رغم ۳ باخت اخیر خود، با انگیزه بیشتری روبه روی ما قرار خواهد گرفت و ما هم تمام سعی مان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد.

زارع در خصوص آخرین وضعیت آمادگی تیم پویندگان بیان کرد:روی نقاط ضعف خود و همین طور تیم حریف بسیار کار کردیم و امیدواریم بهترین نتیجه را در رفسنجان کسب کنیم.

وی عدم نتیجه گیری ۲ هفته اخیر تیم خود را عدم هماهنگی بازیکنان دانست و گفت: از نظر فنی بازیکنان بسیار خوبی در تیم داریم، ولی تیم ما کمی دیر بسته شد و هم چنین در هفته گذشته نسیمه غلامی و لیلا خدابندلو ۲ بازیکن ملی پوش ما دیر به تیم اضافه شدند و عدم هماهنگی بین بازیکنان کاملا واضح بود، ولی به هر حال روز به روز در پی رسیدن به هماهنگی و وضعیت ایده آل خود هستیم.

اعظم گلزاری و مریم ناصری این دیدار را قضاوت می کنند.

در پایان هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم پویندگان فجر شیراز با ۳ امتیاز در رده پنجم و تیم مس رفسنجان بدون امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

نماینده فارس در هفته سوم ۷-۶ مغلوب شهرداری رشت شد و مس رفسنجان با پنج گل نتیجه را مقابل سپیدرود تهران واگذار کرد.

انتهای پیام/ن

مصاف تیم پویندگان فجر شیراز و مس رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار