زردپوشان برای رهایی از بحران، مقابل شاهین شهرداری بوشهر صف آرایی می‌کنند.

فجر و مصافی دشوار با نماینده بوشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه ۱۶ شهریورماه، فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز، رودرروی شاهین شهرداری بوشهر قرار می‌گیرد.

فجری‌ها تاکنون نتایج مناسبی بدست نیاورده أند و با یک شکست، ۲ تساوی و ۲ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

حریف این هفته زردپوشان محمود فکری و شاگردانش در شاهین شهرداری بوشهر هستند، تیمی که امسال برای صعود به لیگ برتر بسته شده و تا پایان هفته سوم با یک برد،۲ تساوی، بدون شکست و پنج امتیاز در مکان چهارم جای گرفته است.

مجید صالح سرمربی فجر سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: بازیکنان بازی به بازی شرایط آمادگی بهتری پیدا می‌کنند و هواداران شاهد عملکرد بهتری از تیم خواهند بود.

وی بیان کرد: در فاز تهاجمی هنوز با مشکلاتی مواجه هستیم، اما در إدامه مسیر، این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

سرمربی زردپوشان شیرازی بیان کرد: تمام تلاش باشگاه فجر، کادرفنی و بازیکنان رساندن تیم فجر به جایگاه اصلی خود است که این امر فقط با همدلی و عزم عمومی مسئولین و هواداران میسر خواهد شد.

مهدی نجار با همراهی کمک هایش رضا درویشی و کوروش کریمی قضاوت بازی فجر سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده خواهند داشت.

در هفته سوم این مسابقات فجر سپاسی شیراز، خونه به خونه مازندران را با تساوی بدون گل متوقف کرد و شاهین شهرداری بوشهر با ۳ گل شهرداری تبریز را شکست داد.

انتهای پیام/ن

دیدار فجر سپاسی و شاهین شهرداری بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.