اردوی استعداد‌های قرآنی منطقه شمال شرق کشور در بقعه متبرکه امامزاده محروق نیشابور به کار خود پایان داد.

اختتامیه اردوی استعداد‌های قرآنی منطقه شمال شرق کشور درنیشابوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام کاظم لطفیان مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این اردو با حضور ۲۴۰ قاری از استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، سیستان و بلوچستان و گلستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این اردو اساتید برجسته کشوری شرکت داشتند، افزود: قاریان نوجوان در این اردو با شرکت در کارگاه‌های تخصصی صوت، لحن و تجوید با سبک‌های مختلف قرآنی بیشتر آشنا شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: آشنایی با سبک زندگی قرآنی از برنامه‌های دیگر این اردو بود.

حجت الاسلام لطفیان افزود: فعالان قرآنی خوشبختانه با تمهیداتی که دیده شده است، انسجام خوبی پیاده کرده و در راستای تحقق اهداف قرآنی گام‌های خوبی را برداشته اند که امیدواریم شاهد موفقیت‌های روز افزون این عزیزان باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در راستای انسجام هر چه بیشتر جوانان قرآنی مناطق در کشور تقسیم شده اند و شبکه جوانان قرآنی استان‌های گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در شرق و شمال شرق کشور بوجود آمده است.

وی افزود: جوانان قرآنی در طول سال فعالیت‌های گوناگون را انجام می‌دهند و تجربه کسب می‌کنند و این اردو‌ها باعث می‌شود این افر اد در کنار یکدیگر قرار گرفته و تجربه‌های خود را با یکدیگر پیوند دهند.
 
انتهای پیام//س.ح
 

اختتامیه اردوی استعداد‌های قرآنی در نیشابور

برچسب ها: قرآن ، سبک زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.