نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از سنگرهای مختلف جهان توسط بسیجیان مسلمان در حال فتح است و امروز ملت‌های دنیا دریافتند که انقلاب اسلامی و نظام ولایی بهترین محور سعادت است.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در نشست طرح جهادگران تبیین بسیج اساتید حوزه علمیه قم در مشهد، گفت: دولت‌های دیگر اگرچه در مجامع بزرگ عمومی و رسانه‌ای محوریت انقلاب اسلامی را بیان نکرده، اما در مجامع خصوصی و ویژه به صراحت بیان می‌کنند.

وی گفتمان انقلاب اسلامی را تنها راه حیات عزتمند در دنیای کنونی دانست و بیان کرد: امروز فرزندان مقاومت نیز گفتمان انقلاب اسلامی را به عنوان تنها راه حیات عزتمند در دنیای کفر و سلطه استکبار دانستند و از این رو شاهد هستیم که در جبهه‌ها شهید می‌شوند، اما مقاومت و ایستادگی خود را از دست نمی‌دهند و این موضوع رو به رشد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: ما که صادرکننده گفتمان مقاومت به جهان هستیم نباید ایستادگی در جبهه مقاومت را از دست بدهیم و رشد این گفتمان توسط نیرو‌های یمنی و جبهه‌های دیگر مقاومت اتفاق می‌افتد.

وی با تأکید بر این واقعیت که هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز در نقطه ضعف و احساس شکست نداشته است، ادامه داد: تاکنون جبهه مقاومت قدرت به کارگیری توانمندی‌های خود را نداشته، اما اکنون چنین قدرتی را به نمایش گذاشتند و در مقابل جبهه کفر که قدرت ظاهری زیادی دارند، اما قدرت به کارگیری توانمندی خود را ندارد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: مبهم بودن میزان قدرت نیرو‌های مقاومت نیز باعث ترس روز افزون دشمن شده و قدرت استفاده از توانمندی خود را از دست داده که این را مدیون و مرهون رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی گفت: دشمن در حال برنامه ریزی برای کمرنگ شدن تأثیرگذاری و مرجعیت روحانیت در جامعه است، اما جدای از برنامه دشمن بخشی از کمرنگ شدن مرجعیت روحانیون به عملکرد برخی روحانیون و اقدامات آنها بر می‌گردد.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: حتی نیرو‌های دفاع مقدس که به عنوان بسیجیان جان بر کف در دفاع مقدس شرکت کرده بودند، امروز تحلیل‌ها و ذائقه آنها به سمت مسائل دنیایی رفته که واقعیتی تلخ است که نشان از مرجعیت افراد غیر صلاح و داعیه دار شدن کسانی است که تحصیل کرده‌ی تفکر مادی‌گرایی غرب است.

نشست طرح جهادگران تبیین بسیج اساتید حوزه علمیه قم تا چهارشنبه سوم مرداد ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.