به مناسبت هفته دولت دو طرح کشاورزی و روستایی در بهنمیر به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت دو طرح کشاورزی و روستایی با حضور اسد فرماندار بابلسر، حجت الاسلام شریف تبار امام جمعه بهنمیر، کشاورز بخشدار بهنمیر و اعضای شورای شهر و بخش بهنمیر و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در بهنمیر به بهره برداری رسید.

طرح تجمیع انتقال آب کم فشار کشاورزی در محله حاجی کلای بهنمیر و اجرای طرح هادی دهستان عزیزک طرح های افتتاح شده بهنمیر در هفته دولت بودند.

طرح تجمیع انتقال آب کم فشار کشاورزی محله حاجی کلای بهنمیر با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیون ریال از منابع اعتباری ملی از محل بند د تبصره ۴ با هدف افزایش راندمان انتقال و توزیع آبیاری که یکی از موثرترین راه های استفاده بهینه از منابع آب است برای ۱۳۲ کشاورز در سطح ۶۵ هکتار به بهره برداری رسیده است.

همچنین برای افتتاح طرح هادی دهستان عزیزک بالغ بر۱۲ میلیاردریال توسط دهیاری عزیزک و بنیاد مسکن اتقلاب اسلامی هزینه شده است که شامل اجرای کانیوو به طول ۱۳۰۰ متر، اجرای کانال درج به طول ۳۰۰ متر، اجرای جوی پرسی به طول ۸۰۰ متر و زیرسازی آسفالت ۱۴۰۰۰ متر مربع و جابه جایی شبکه برق به طول یک کیلومتر است.

انتهای پیام/ م

ادامه افتتاح طرح ها به مناسبت هفته دولت در بهنمیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار