شهرستان رامسر هفته دولت در مازندران خوش درخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آزاد فرماندار رامسر در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان رامسر با بیان اینکه به علت محدودیت زمان نتوانستیم بسیاری از پروژه‌ ها را در این ایام افتتاح کنیم از بهره برداری دیگر پروژه‌ ها در هفته‌ های آینده خبر داد و گفت:: شهرستان رامسر در هفته دولت خوش درخشید و توانست در  استان حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: دشمنی دشمنان از روز پس از پیروزی انقلاب آغاز شد و با به شهادت رساندن و ترور مسئولان نظام و دیگر شهدا برای براندازی کشور گام برمیدارند.

آزاد گفت:  نباید انتظار داشت مشکلات ۴۰۰ ساله یک شهر را در ۴۰ سال حل کرد بلکه باید با برنامه و اولویت بندی در جهت رفع آن اقدام کرد.

وی افزود: باید در سایه وحدت و همدلی برای سربلندی شهرستان رامسر و حفظ نظام گام برداشت.

حجت الاسلام رضایی امام جمعه رامسر نیز در این مراسم با بیان اینکه در هفته دولت باید تفکر شهیدان رجایی و باهنر گسترش یابد گفت: برای ایام محرم و عاشورا یک ماه قبل و یک ماه بعد مراسم میگیریم، اما برای عید غدیر و امامت امام علی (ع) که بسیار مهم است کم کاری می‌شود.

وی افزود: همه ما باید مانند محرم، پای غدیر و ولایت نیز با قدرت بایستیم تا نام غدیر مانند نام امام حسین (ع) جهانی شود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه جریان ضد فرهنگی به دنبال جلوگیری از گسترش تفکر غدیرخم است گفت:: غدیر روز پیمان است و نباید با بی توجهی پیمان بشکنیم.

امام جمعه رامسر افزود: امروز خبرنگاران باید بصورت جدی بر گسترش غدیر وارد شوند و همه شهر باید رنگ و بوی غدیر بگیرد.

حجت السلام رضایی با قدردانی از پروژه‌های افتتاحیه شهرستان با بیان اینکه در هفته دولت فرماندار و مسئولان رامسر مانند فرفره کل شهرستان میچرخیدند و پروژه افتتاح میکردند که نشان از خدمات دهی مناسب به مردم است گفت:: اطلاع رسانی اقدامات و دستاورد‌ها به مردم ضروری است و این بخش باید تقویت شود.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح‌ های مختلف به مناسبت هفته دولت در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.