کارگران یک گاوداری به طرز وحشیانه‌ای با گوساله‌ها رفتار می‌کنند و گاوها را نیز مورد شکنجه قرار می‌دهند.

شکنجه حیوانات بی‌گناه در گاوداری +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارگران یک مزرعه گاوداری به طرز وحشیانه‌ای با گوساله‌های بی‌گناه رفتار می‌کنند. کارگران با ضربه زدن و کشیدن گوساله‌های کوچک بر کف زمین آن‌ها را از خوردن شیر مادرشان محروم می‌کنند.

ویدئوهای ضبط شده به وسیله دوربین‌های مدار بسته این مرکز تولید محصولات لبنی که حاکی از شکنجه و آزار و اذیت بی‌رحمانه گاوها و گوساله‌های کوچک است واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی در پی داشته است. فیلم‌های اعمال غیرانسانی کارگران این گاوداری از سوی یک مرکز حمایت از حیوانات بخش شده است. با پیگیری‌های این مرکز حمایت از حیوانات مجوز فعالیت گاوداری تعلیق شد و کارگران و مدیران آن نیز در حال بازجویی قرار دارند.

کارگران این گاوداری با قفل و زنجیر کردن پاهای گاوهای بالغ مانع از نشستن آن‌ها می‌شدند. این کار باعث خستگی مفرد حیوانات می‌شد در نتیجه حیوانات بی‌گناه با نمی‌توانست تعادل خود را کنترل کنند و با شدن به زمین می‌خوردند. گوساله‌ها نیز به علت طمع بیش از اندازه صاحبان این گاوداری برای فروش شیر گاوهای مادر از نوشیدن شیر مادر خود محروم می‌شدند و به زور مجبور به نوشیدن شیرهای ریخته شده در پلاستیک بودند.

گاهی اوقات رفتار وحشیانه کارگران با گوساله‌ها در مقابل چشم مادرشان باعث تحریک و عصبانیت گاو مادر می‌شد ولی حتی این امر نیز گارکران را از اعمال غیر‌انسانیشان متوقف نمی‌کرد. یک حامی حقوق حیوانات گفت: محروم شدن گوساله‌ها از نوشیدن شیر مادر سبب تضعیف استخوان‌ها و نرسیدن ویتامین‌های مغذی به بدنشان می‌شود.

در ادامه فیلم اقدامات ناپسند کارگران گاوداری را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: رفتار وحشیانه مرد چینی با یک حیوان سوژه رسانه ها شد! +فیلم


انتهای پیام/

گوساله‌هایی که از نعمت مادر محروم می‌شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۲۲:۰۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
#گیاهخواری_نجات_زمین
#گیاهخواری_نه_به_حیوان_آزاری
#گیاهخواری_بهترین_روش_زندگی
#گیاهخواری_بهترین_تغذیه
#گیاهخواری_بهترین_تصمیم_زندگی
Canada
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
خدا همه ظالمین رو لعنت کنه
آخرین اخبار