یک وبلاگ نویس مشهور با اظهارات خود درباره کارگران با واکنش های گسترده‌ای مواجه شد.

اظهارات وبلاگ‌نویس معروف درباره کارگران کار دستش داد!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سندس القطان" نام یک وبلاگ نویس مشهور کویتی تبار است که به تازگی با اظهارات خود درباره کارگران و خدمتکاران فیلیپینی سر و صدای بسیار در رسانه ها به پا کرده است.

این زن با انتشار یک فیلم از خود بیان کرد: چطور امکان دارد گذرنامه  خدمتکاری که در منزل شما کار می کند، دست خودش باشد! در این صورت شاید با در دست داشتن گذرنامه اش به راحتی برود  و آن موقع چه کسی پاسخگوی خسارات است؟ از آن بدتر اینکه در هفته یک روز هم برای خودشان تعطیل هستند، با این اوصاف و قوانینی که اخیرا مصوب شده من دیگر علاقه ای به داشتن یک خدمتکار فیلپینی ندارم!

این اظهارات "سندس القطان" با واکنش های فراوانی مواجه شد که از جمله مهم ترین آنها قطع همکاری دو برند مشهور لوازم آرایشی- بهداشتی با این وبلاگ نویس سرشناس بود که طبق گزارش برخی رسانه ها تاکنون با هم در زمینه تبلیغات محصولات مشارکت داشتند.

اظهارات وبلاگ‌نویس معروف درباره کارگران کار دستش داد!


بیشتر بخوانید:رفتار وحشیانه ارباب سعودی با مستخدم فیلیپینی +عکس


ناگفته نماند که برخی دیگر از رسانه ها از جمله "The Independent"و"CNN" نیز ویدئوی منتشر شده از این زن را بازنشر کردند و گروه بین المللی"Migrant international" که مخصوص مهاجران و مستقر در مانیل پایتخت فیلپین بوده اعلام کرد که زن مذکور می بایست از بابت صحبتهای خود رسما عذرخواهی و اظهار پشیمانی کند.


بیشتر بخوانید:اقدام وحشیانه زن کویتی هنگام سقوط خدمتکار از طبقه هفتم +فیلم


گفتنی است شهروندان کویتی کارنامه قطوری در بی احترامی به خدمتکاران و کارگران فیلپینی دارند که می توان در این مورد به بی تفاوتی یک زن کویتی نسبت به سقوط خدمتکارش از طبقه هفتم ساختمان در سال گذشته اشاره کرد که البته سعودی ها هم در این زمینه حرفی برای گفتن دارند زیرا مدتی قبل زنی فیلپینی به اجبار ارباب عربستانی اش مجبور به نوشیدن مایع سفید کننده و راهی بیمارستان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.