استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در آیین تجلیل از آزادگان شاغل در استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استکبار جهانی همواره در پی تضعیف پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است گفت: مستکبران جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کردند تا به اهداف شوم خود که نابودی نظام و ناامیدی مردم بود، دست یابند اما موفق نشدند.

وی افزود: اعمال هفت قطعنامه ظالمانه علیه ایران، تشکیل و حمایت از داعش و دسیسه‌های فراوان دیگر از سوی استکبار جهانی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت که تا کنون راه به جایی نبرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آب، خشکسالی و بیکاری از مهم‎ترین مشکلات این استان است اضافه کرد: با همکاری و همدلی بین مسئولان و قشر‌های مختلف مردم می‌توان از این بحران‌ها عبور و آرامش و رفاه عمومی را در جامعه ایجاد کرد.

در این برنامه، از ۱۸ آزاده شاغل و بازنشسته استانداری و فرمانداری‎های استان چهارمحال و بختیاری تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است: استان چهارمحال و بختیاری دارای ۵۲۶ آزاده دوران دفاع مقدس می‎باشد و تا کنون ۱۶ نفر آنان به شهادت رسیده‌اند که شهادت ۸ نفر آنان در دوران اسارت صورت گرفت.

آزادگان سرافراز دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق، در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ پای به میهن اسلامى گذاشتند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام/ف

تجلیل از آزادگان شاغل در استانداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار