استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران حق بسیار سنگین و بزرگی بر گردن مردم و مسئولان کشور دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در آیین تجلیل از آزادگان شاغل در استانداری و فرمانداری‌های ۹ گانه استان چهارمحال و بختیاری گفت: ایستادگی، جانفشانی و ایثار شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در کنار هوشیاری مردم در برابر دشمن تا بن دندان مسلح در دوران دفاع مقدس و همچنین مقابله با یاوه گویی‌های استکبار جهانی، انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کرد.

وی با بیان اینکه عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است افزود: این قشر، حق بسیار سنگین و بزرگی بر گردن مردم و مسئولان کشور دارند.

گفتنی است: استان چهارمحال و بختیاری دارای ۵۲۶ آزاده دوران دفاع مقدس می‎باشد و تا کنون ۱۶ نفر آنان به شهادت رسیده‌اند که شهادت ۸ نفر آنان در دوران اسارت صورت گرفت.

آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق، در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ پای به میهن اسلامى گذاشتند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار