یک منبع آگاه از افزایش 500 تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد.

افزایش 500 تومانی نرخ مرغ در بازار/ قیمت هر کیلو مرغ 11 هزار و 100 تومانیک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش 500 تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 7 هزار و 400، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 10 هزار و 100، توزیع درب واحد های صنفی 10 هزار و 250 و خرده فروشی 11 هزار و 100 تومان است.

وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر را 10 هزار و 100 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 11 هزار و 100 تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلو سینه با کتف 19 هزار، سینه بدون کتف 20 هزار و فیله مرغ 22 هزار تومان است.

این منبع مطلع کاهش تولید مرغ را دلیل اصلی افزایش قیمت در هفته‌های اخیر دانست و افزود: با توجه به کاهش تولید و عرضه مرغ به کشتارگاه ها بدیهی است که مرغداران با نرخ های دلخواه اقدام به عرضه در بازار کنند.


بیشتر بخوانید: گران شدن مرغ به دلیل افزایش نرخ نهاده‌های دامی


وی قیمت مرغ در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با وجود افزایش عرضه مرغ از ابتدای ماه ناشی از جوجه ریزی ماه های قبل پیش بینی می شود که قیمت مرغ با روند کنونی در بازار ادامه یابد.

این منبع مطلع در پایان در پاسخ به این سوال که آیا عرضه مرغ توسط پشتیبانی امور دام تأثیری بر تعادل قیمت مرغ در بازار خواهد داشت، تصریح کرد:عرضه مرغ گرم به قدری نبوده که بتواند بر بازار تاثیر گذار باشد و همواره عرضه مرغ منجمد به سبب نبود تقاضا نمی تواند بر کنترل قیمت تأثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ 

عرضه مرغ توسط پشتیبانی امور دام تأثیری بر کنترل بازار نداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
مرغ کیلو یک دلار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
بیچاره مردم که گرفتار یک مشت ادم بی معرفت شدن که با تصمیما تاشتباهشون باعث بدبختی قشر ضعیف جامعه شدن هر روز فقیر فقیر تر و پولدار پولدار تر تا جایی که برای خوراک روزانه هم دچار مشکل میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
دیگه امیدی به ارزونی نیست.حداقل حقوقهارا30 یا40 درصدبالاببرید.
آخرین اخبار