نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی دلیل برخی مشکلات بوجود آمده در جامعه را اقدامات معاندانه عوامل بیرونی و بعضی عوامل درونی دانست و گفت: باید فضا یه شکلی مدیریت شود که در جامعه آرامش برقرار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دیشب با حضور نماینده و فرماندار شهربابک مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزار شد.

علیرضا اسدی فرماندار شهربابک ضمن پاسداشت جایگاه خبرنگاران گفت: با تلاش‌های بسیار اتحاد و همدلی در شهربابک ایجاد شده است.

فرماندار شهربابک ضمن بیان برخی اقدامات انجام شده در شهرستان تاکید کرد: امید است  اصحاب رسانه از انجام این فعالیت‌ها بیش از پیش حمایت و اخبار اقدامات را منعکس کنند تا از سرمایه‌های مادی و معنوی شهرستان حمایت کنیم.

اسدی با اشاره به اینکه از سال گذشته برای رفع آلایندگی‌های ذوب خاتون آباد که دغدغه چندساله شهرستان بود فعالیت‌های زیربنایی مؤثری صورت گرفته که این آلایندگی به حداقل رسیده است اظهار داشت: با هزینه شرکت مس ایجاد سوله دامپروری برای دام‌های آن منطقه و تأمین یک سال علوفه آن‌ها و همچنین اجرای طرح اصلاح نژاد دام که کیفیت و درآمد آن چندین برابر دام‌های بومی است و همچنین از تخریب مراتع نیز جلوگیری می‌شود در دستور کار است.

علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست با بیان اینکه خبرنگاران شفاف سازان جامعه هستند که می‌توانند جامعه را به سمت روشنگری به پیش ببرند گفت:اگر واقعیت‌هایی که در متن جامعه است منعکس شود روشنگری را به دنبال دارد.

وی افزود: فضای مجازی باید سالم سازی شود و امیدواری را به مردم برگرداند.

اسدی تاکید کرد: ما باید به صورتی حرکت کنیم که اعتماد به نفس مردم افزایش یابد و آنان را دچار دغدغه روانی نکنیم.

وی دلیل برخی مشکلات بوجود آمده در جامعه را اقدامات معاندانه عوامل بیرونی و بعضی عوامل درونی دانست و یادآور شد: باید فضا یه شکلی مدیریت شود که در جامعه آرامش برقرار شود.

در پایان این مراسم از خبرنگاران تقدیر شد.

انتهای پیام /ی

خبرنگاران روشنگران جامعه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار