امام جمعه کرمان خواستار استفاده از توان و نیروی مدیران جهادی برای کنترل شرایط سخت اقتصادی شد.

مسئولان جهادی برای اقتصاد کشور به کار گرفته شوندبه گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه های نماز این هفته کرمان که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد گفت:برای کنترل بازاردر شرایط فعلی، دولت باید از مسئولان جهادی  در بحث اقتصاداستفاده کند.
وی افزود: افسران مقابله با این جنگ اقتصادی باید نگاه جهادی داشته باشند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و اجازه سوءاستفاده را به دشمن ندهند.

امام جمعه کرمان با اشاره به وجود احتکار کالا در این شرایط بد اقتصادی گفت: با این افراد و ویژه خواران نیز باید برخورد صریح و جدی شود.

حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه نیاز است با اخلال گران در هر حزب و تفکری برخورد شود،اظهار کرد: فارغ از هر گونه جناح بازی، در برخورد‌ها باید ملاک را مطالبه عمومی جامعه مدنظر قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به درخواست مذاکره آمریکا با ایران گفت: آمربکا با این پیشنهاد می‌خواهد دو دستگی بین مردم و مسئولان نظام به وجود آورد که این مهم هوشمندی آحاد جامعه در میدان عملیات و جنگ تمام عیار علیه انقلاب را می‌طلبد.

وی  افزود: در سال‌های اخیر اسرائیل در هر جنگی که ورود کرد با شکست روبرو شدو جریان مقاومت همه بافت‌هایی که در این جریان وجود داشت را خنثی کرده است  و امیدواریم در آینده نزدیک امت اسلامی شاهد محو این رژیم غاصب از صفحه زمین باشند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی احزاب و مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف وجود نداشتند، اما امروز به عنوان یک نقطه قوت شاهد آن هستیم.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران، جامعه‌ای پرتلاش، مخلص، فداکار و از خود گذشته هستند و برای اینکه اطلاع رسانی صحیح و واقعی به مردم داشته باشند، در این راه جهاد می‌کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه جایگاه خبرنگار در جامعه ، تصریح کرد: مردم باید نسبت به این جایگاه تکریم کنند زیرا خبرنگاران به درک بالا افراد درسطح جامعه کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز باید زمینه‌های اطلاع رسانی صحیح را برای اصحاب رسانه فراهم کنند تا این قشر ماموریت خود را به خوبی در جامعه انجام دهند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اگر یک خبری ناصواب در مدت کوتاه و اندکی در جامعه منتشر شود، عواقب خطرناکی را دارد، از اهالی رسانه خواست تا نسبت به خبر‌هایی که هیچ اساس و ریشه‌ای ندارند و ذهن جامعه را ملتهب می‌کند، پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات یک خبر آنی ذهن مردم را مخدوش می‌کند، افزود: اصحاب رسانه باید در شرایط کنونی جامعه وسواس بیشتری را در انتشار اخبار به خرج دهند.

امام جمعه کرمان همچنین با تسلیت شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: ایشان در شرایط سخت سیاسی  با حربه های دشمن جنگید و جامعه اسلامی را رهبری کرد .

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی برالگو ساختن از زندگی امیرمومنان علی(ع) وحضرت زهرا به عنوان یک زوج کامل در جهان اسلام تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

ازمدیران جهادی برای کنترل اوضاع اقتصادی استفاده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار