امام جمعه ریگان؛

نسخه شفابخش آلام کنونی جامعه توجه به ظرفیت داخلی است

امام جمعه ریگان گفت: مسولین به ظرفیت‌های داخلی واستفاده از سرمایه‌های ایران اسلامی که نسخه شفابخش درد‌ها والام کنونی جامعه است استفاده کنند.

نسخه شفابخش آلام کنونی جامعه توجه مسولین به ظرفیت داخلی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی با اشاره به فرازونشیب‌هایی که در بازار سکه وارز وجود دارد گفت :دشمن در این زمینه گام‌هایی را دنبال می‌کندو  افزایش نامعقول وغیر منطقی برخی از کالاها نشان داد که جنگ روانی ومدیریت شده رسانه‌های خارجی در برخی از موارد به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده است.


وی با اشاره به اینکه باید بازار کنترل شود افزود: باید با افرادی که از بالا بردن قیمت ها در جامعه سود می برند، برخورد کرد.

رنجبر ماهانی ابراز کرد: دشمن به دنبال ناامید سازی افکار عمومی نسبت به کنترل وبهبود اوضاع از سوی دولت وحاکمیت است که با مدیریت صحیح این پروزه دشمن ناکام بماند.

وی بیان داشت: دشمن با فراخوان وسازماندهی در فضا‌های مجازی ورسانه‌ها واعتراضات خیابانی وآشوب هامردم را نسبت به برخی از ناکار آمدی‌ها به میدان بیاورد تا بستری برای آشوب سازی در کشور فراهم کند.

امام جمعه ریگان گفت: می‌دانیم که برخی از ضعف‌ها وناکار آمدی‌ها وجود دارد، اما ما نباید میدان را به دست دشمن بدهیم تامدیریت کند مدیریت کشور باید دست خودمان باشد.

رنجبر ماهانی بیان داشت: امروز مطالبه مردم از دولت ودستگاه‌های نظام این است که  اگر وزیر ومدیری در سال‌های اخیر نتوانسته است کارنامه خوب وقابل قبولی از خود ارائه دهد با نیروی با انگیزه ومتخصص جایگزین نماییم.

وی افزود بستن گلوگا‌های فساد در بدنه کشور اعم ازبانکها ،گمرکات ،بنادر، مراکز ثبت سفارش، تاسیس ارز ودیگر موارد اضروری است ،گلوگا‌های فساد  باید مدیریت وکنترل شوند.

امام جمعه ریگان گفت: ایجاد هماهنگی اقتصادی دولت وبرخورداری از یک فرمانده مقتدردر دستگاه اقتصادی کشور از جمله مطالبات مردم می‌باشد.

رنجبر ماهانی بیان داشت: مسولین به ظرفیت‌های داخلی واستفاده از سرمایه‌های ایران اسلامی که نسخه شفابخش درد‌ها وآلام کنونی جامعه است استفاده کنند.

وی به مذاکره ترامپ با رئیس جمهور کشورمان اشاره نمود وابراز کرد: عده‌ای خواهان مذاکره مستقیم بوده  وبرخی هم مذاکره را بی سند می‌دانند.

رنجبر ماهانی از سربازان گمنام امام زمان جهت کشف وضبط محموله سنگین اشرار در شرق استان تقدیر وتشکر کرد.

وی با اشاره به سفر وزیر آموزش وپرورش به شهرستان گفت:در این سفر مشکلات واحد‌های آموزشی غیر استاندارد به وزیر آموزش وپرورش ارائه شد که وزیر قول مساعد در این زمینه دادند.

انتهای پیام/ح

نسخه شفابخش آلام جامعه در دست مسئولین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار