به مناسبت بزرگداشت 17 مرداد، روز خبرنگار، طی مراسمی با حضور مسئولان، از تنها خبرنگار فهرج تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر باقری، سرپرست فرمانداری فهرج در مراسم تجلیل از خبرنگار فهرج، یکی از شغل های مهم و حساس جامعه را خبرنگاری دانست و گفت: خبرنگاران در جامعه نقش بسیار مهمی برعهده دارند.

وی افزود: از آنجایی که خبرنگار در انعکاس مشکلات مردم نقش مهمی ایفا می کند، پس لازم است از کسانی که در عرصه خبر و اطلاع رسانی فعالیت می کنند، تجلیل شود.

مجتبی شهمراد زاده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج نیز نقش خبرنگاران در توسعه جامعه را غیرقابل انکار دانست و گفت: تنها خبرنگار این شهرستان، از جامعه فرهنگیان این شهرستان محسوب می شود.

وی افزود: در وضعیت فعلی که جهان با استفاده از تمام حربه‌های تبلیغی و رسانه‌ای به کمک دشمنان انقلاب اسلامی ایران آمده است تا در کنار جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای را نیز بر ملت ایران تحمیل کند، وظیفه خبرنگاران و اصحاب فکر، اندیشه و قلم آن است که در این مبارزه با تولید محتوی فاخر، اثرگذار و انقلابی در این جنگ با مقابله به دشمن بپردازند و پیروزی را برای ملت ایران رقم زنند.

سجاد رکن آبادی، رئیس اداره ارشاد اسلامی فهرج هم گفت: عظیم میراولیایی، تنها خبرنگار فعال و رسمی شهرستان فهرج است.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی، افزود: خبرنگاران در روشنگری اذهان عمومی جامعه و تقویت عزت و اقتدار ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی از جایگاه ولایی برخوردارند.

رکن آبادی نقش خبرنگاران را در جامعه بسیار پررنگ دانست و تصریح کرد: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند که می توانند با نظرات خود و انتقال آن به مسئولان، مشکلات شهرستان را از بین ببرند.

در این مراسم، با اهدای لوح از زحمات عظیم میراولیایی، تنها خبرنگار فهرج تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

مراسم روز خبرنگار در فهرج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار