رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:از خبرنگاران شاید بتوان به عنوان مخلص‌ترین، صمیمی‌ترین و نقش‌آفرین‌ترین اقشار جامعه و افرادی کوشا در جهت ارتقای فرهنگ عمومی، جایگاه فرهنگی و سیاسی جامعه یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،موحد رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در دنیای امروز با توجه به شتاب و سرعت گردش اطلاعات و تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بر حسب ضرورت‌های اجتناب ناپذیر نقش کلیدی رسانه‌ها به هیچ عنوان کتمان پذیر و فراموش شدنی نیست همچنین در ایجاد بستر‌های اطلاع رسانی و نیز تسهیل کننده رشد آگاهی و افکار عمومی جامعه در حوزه‌های مختلف نقش خبرنگاران قابل توجه است.

وی افزود: ۱۷ مردادماه روز خبرنگار با عظمت شهادت عجین شده است که نشان دهنده این است که حسن نیت به جامعه، اخلاص و فداکاری اساس و پایه‌ی خبرنگاری است و اصول اخلاقی حرفه روزنامه نگاری مقرر می‌دارد که روزنامه نگاران در هرمرحله و مقامی که باشند باید به خیر و مصلحت جامعه ایمان کامل داشته باشند.

این مقام قضایی گفت:در دوره‌ای که خبرنگاری یکی از ارکان آگاهی بخش و نقش آفرین در ساختار دهی و مهندسی فرهنگی، اجتماعی و فرهنگ عمومی در جامعه قلمداد می‌شود تجلیل و تبیین جایگاه خبرنگار ضروری است.

وی اظهار داشت: از خبرنگاران شاید بتوان به عنوان مخلص ترین، صمیمی‌ترین و نقش‌آفرین‌ترین اقشار جامعه و افرادی کوشا در جهت ارتقای فرهنگ عمومی، جایگاه فرهنگی و سیاسی جامعه یاد کردو به عبارتی می‌توان گفت که مجاهدت و تلاش مخلصانه رسانه‌ها دیده شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تبریک این روز به همه خبرنگاران اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان گفت: از همراهی توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دادگستری استان کرمان قدردانی نموده و امید است در پناه ایزد متعال در تمامی شئونات زندگی و در راه اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی بر اساس آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرافراز و سربلند باشید.

انتهای پیام/ی

رییس کل دادگستری کرمان روز خبرنگار را تبریک گفت

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار