پرچمدار ایسوس پا به آمریکا گذاشت

ایسوس گوشی ZenFone 5z را به بازار آمریکا صادر کرد تا بتواند جای One Plus 6 را بگیرد.

پرچمدار ایسوس پا به آمریکا گذاشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین پرچمدار شرکت ایسوس از امروز به صورت رسمی در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد. ZenFone 5z فوریه امسال در نمایشگاه MWC معرفی شد. این گوشی 6.2 اینچی دارای چیپست پردازنده Snapdragon 845 است و بالای نمایشگر آن بریدگی وجود دارد. این گوشی هوشمند فروش خود را در بازارهای اروپا و هند آغاز کرد و قیمت آن 30 دلار کمتر OnePlus 6 اعلام شد.

این گوشی فروش خود را در سایت‌های B&H Photo، ASUS USA و Amazon آمریکا آغاز کرد. هرچند فروش این گوشی در آمریکا و سایت‌های آن تازه آغاز شده است، گوشی‌های سایت‌های ASUS و B&H به اتمام رسیده است و سایت آمازون هم تعداد محدودی از این گوشی را برای خود سفارش داده است.

ZenFone 5z به تازگی با دریافت آپدیت سیستم خود، دارای تغییراتی در دوربین خود شده است و قابلیت پشتیبانی از فایل‌های RAW را به خود اضافه کرده است که باعث بهبود کیفیت تصویربرداری با دوربین این گوشی می‌شود. OnePlus 6 قبلا به خاطر دوربین با کیفیت خود مورد حمایت مصرف‌کنندگان قرار گرفته است و حالا ایسوس به دنبال رقابت در این زمینه است.

گفتنی است؛ این گوشی دارای دوربین دوگانه با لنزهای 12 و 8 مگاپیکسل است. باتری ZenFone 5z ظرفیت 3300 میلی‌آمپری دارد. حافظه رم آن 6 گیگابایت است و حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد که با کارت حافظه جانبی گسترش می‌یابد.

انتهای پیام/

آغاز فروش ZenFone 5z در آمریکا

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار