انتشار اندروید 8.1 برای گوشی ZenFone 3 Max ایسوس

گوشی ZenFone 3 Max ایسوس به اندروید ورژن 8.1 Oreo و رابط کاربری ZenUI 5.0 مجهز می‌شود.

انتشار اندروید 8.1 برای گوشی ZenFone 3 Max ایسوسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینکه یک گوشی اسمارت مانند ZenFone 3 Max دو سال پس از انتشار از طرف سازنده خود، ایسوس پشتیبانی می‌شود و آپدیت‌های نرم‌افزاری برای آن منتشر می‌شود، واقعا شگفت‌انگیز است. کمپانی ایسوس گوشی ZenFone 3 Max را برای اولین بار در سال 2016 راهی بازارهای جهان کرد و یک سال پس از انتشار سیستم عامل آن به اندروید 7 Nougat آپدیت شد.

سازندگان ZenFone 3 Max خبر داده‌اند که این گوشی به زودی مجهز به سیستم عامل جدید اندروید، اندروید 8.1 Oreo خواهد شد. در کنار این آپدیت سیستم عامل برای این گوشی، ایسوس تصمیم گرفته است رابط کاربری آن را نیز به ZenUI 5.0 تغییر دهد و آن را به‌روز کند.

ایسوس همچنین در این باره اعلام کرده است آپدیت نسخه 8.1 اندروید برای گوشی‌های ZenFone 3 Max طی چند روز آینده آغاز خواهد شد اما اگر کاربری به صورت خودکار این آپدیت را دریافت نکرد، می‌تواند به صورت دستی از بخش تنظیمات سیستم عامل اسمارت‌فون خود را به روز رسانی کند.

گفتنی است، در مورد تغییرات این نسخه در تلفن همراه سخنی به میان آورده نشده است اما می‌توان این حدس را زد که با ارائه این آپدیت پچ امنیتی آخر اندروید برای ZenFone 3 Max منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارائه آپدیت اندروید برای ZenFone 3 Max

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار