نائب رئیس شورای مرکزی موتلفه گفت: اگر مسئولان نمی توانند کشور را خوب اداره کنند، خود کنار بروند.

مسئولانی که نمی‌توانند کشور را خوب اداره کنند، کنار بروندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز دوشنبه 15 مردادماه برگزار شد، اظهار کرد: روشن است که دولت نتوانسته به خوبی عمل کند، حال باید این واقعیت برای مردم بیان شود. در شرایط حساسی مثل شرایط فعلی، وظیفه و رسالت احزاب بیشتر می شود. امروز نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه ایستاده و حامی ملت های مظلوم منطقه شده و این موضوع برای استکبار سنگین است. رئیس جمهور آمریکا با تمام قدرت خود نیاز به مذاکره با ما دارد و این موضع از موضع قدرتی است که ما در پیش گرفتیم.

بادامچیان اظهار کرد: در وضعیت اقتصادی سختی هستیم و دشمن با جنگ روانی خبرهای مایوس کننده و نقاط ضعف ما را بزرگنمایی و علیه ما به کار می برد. در اینجا چه کسی باید تحلیل های درست را ارائه دهد و این رسالت خبری تشویق خبرنگاران است که به دور از جناح بندی انعکاس درستی از اخبار داشته باشند.

وی با اشاره به برخی سوءمدیریت ها تصریح کرد: اگر مسئولان نمی توانند کشور را خوب اداره کنند خود کنار بروند، این زشت نیست که مسئولی برای تعالی کنار برود و بگوید فلانی بهتر از مردم است. در این موقعیت حساس ما نیازمند بازوی فکری و تحلیلی صحیح برای آحاد مردم هستیم که این امر از وظایف رسانه هاست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
آفرین گل گفتی
آخرین اخبار