تازه‌ترین بررسی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد شمار آمریکایی‌هایی که به علت افزایش شدید اجاره بهای مسکن در خودرو‌ها زندگی می‌کنند، همچنان رو به افزایش است.

«زندگی در خودرو» معضل این روز‌های آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تازه‌ترین بررسی‌ها در آمریکا نشان می دهد شمار آمریکایی‌هایی که به علت افزایش شدید اجاره بهای مسکن در خودروها زندگی می‌کنند، همچنان رو به افزایش است و این در حالیست که به موجب قوانین در بسیاری از ایالت های آمریکا، پدیده زندگی در خودرو غیرقانونی قلمداد می شود.

تازه ترین آمار و ارقام مربوط به سرشماری افراد بی خانمان در منطقه کینگ کانتی سیاتل در ایالت واشنگتن نشان می دهد تنها در طول یکسال گذشته شمار آمریکایی هایی که در داخل خودروها زندگی می کنند تا 46 درصد افزایش داشته است.

به موجب این گزارش، تعداد افرادی که در خودروهایشان زندگی می کنند به ویژه در شهرهایی که بازار مسکن در آنها گران است مانند لس آنجلس، پورتلند و سان فرانسیسکو بیشتر است.

سارا رانکین، استاد حقوق دانشگاه سیاتل و مدیر پروژه حمایت از حقوق بی خانمانان اعلام کرد مسئله «اسکان در خودرو» یک پدیده ملی است با این همه این معضل در نواحی شهری و جاهایی که با محدودیت فضا روبرو هستیم به مراتب حادتر است.

نتایج تازه ترین تحقیقات مرکز ملی حقوقی فقر و بی خانمانی نشان می دهد وضع قوانین مربوط به ممنوعیت خوابیدن در خودروها در طول ده سال گذشته تا بیش از دو برابر افزایش یافته است.

این مرکز هشدار داد وضع اینگونه قوانین ممکن است موجب شود افراد بی خانمان سرپناه و دارایی های شخصی و خودروی خود را از دست بدهند و در عین حال هیچ گزینه واقعی برای جایگزینی یا جبران آنها وجود نداشته باشد. به موجب آمار و ارقام وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا، شمار افراد بی خانمان در سال 2017، برای نخستین بار از سال 2010 تاکنون با رشد بی‌سابقه‌ای همراه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
آمریکا به جای حل مسائل خودش به دنبال دخالت در مسائل کشورهای دیگه هست
آخرین اخبار