امام جمعه شیراز گفت: برای تعریف کردن هر مرکزی نیاز به ملاک علمی است، و ارائه آموزش لازم از موضوعات اصلی سازمان اورژانس است.

ارائه آموزش؛ ملاک علمی و اصلی اورژانس استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به ارائه خدمات ارزشمند مجموعه‌ی اورژانس در استان، گفت: تعریف کردن هر مرکزی نیازمند ملاک علمی است و درخصوص سازمان اورژانس استاندارد‌هایی تعریف شده که آموزش از اصلی‌ترین این ملاک‌ها است.

آیت الله دژکام ادامه داد: مرکز سلامت یکی از کار‌هایی که باید انجام دهد این است که به مدیران دستگاه‌ها آموزش لازم را ارائه دهند.

وی با اشاره به ارتقاء کیفیت خدمات اورژانس، افزود: ساختار و سازماندهی اورژانس به گونه‌ای است که مدیریت داخلی کاری که به عهده دارد را به خوبی انجام می‌دهد، در واقع در اورژانس مدیریت درون بخشی ما خوب شکل می‌گیرد، اما برای مدیریت کلان استان و کشور مشکل داریم و ارتباط بین بخشی درست برقرار نمی‌شود.

آیت اله دژکام ادامه داد: آمایش سرزمین با هدف این است که ما سرمایه‌ها را ضایع نکنیم و آن‌ها را درست تخصیص بدهیم و درست از آن استفاده کنیم.

وی از وجود ۸۰ امام جمعه، ۳۰ فرماندار و ۱۸ نماینده مجلس در استان خبر داد و اظهار کرد: تاثیرگذاران در مسائل آمایش باید چارچوب‌ها را یاد بگیرند و خود ما باید در این زمینه همدیگر را یاری کنیم.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: انگیزه‌هایی از نوع شخصی و جناحی در ما طلبه‌ها نیست و اگر جایی داد می‌زنیم معمولا برای رضای خدا هست و اگر اطلاعاتی که به ما می‌رسد درست باشد نتیجه خوبی خواهد داشت.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: گزارشات شما را به ائمه جمعه استان می‌فرستیم تا ائمه جمعه که هم باید عادل باشند و هم عدالت را توسعه دهند به نحوی در راستای آمایش سرزمین حمایت کنند، یعنی آنجایی که امکانات نداریم و نیاز است ایجاد بشود و آنجایی که نیاز نیست دیگر درخواست نشود.

آیت اله دژکام بیان کرد: امیدواریم با استفاده از این افکار موجب رشد و بالندگی فارس باشیم و الگوی تمام کشور شویم.

گفتنی است در این دیدار دکتر محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس به ارائه عملکرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس پرداخت و گفت: سازمان اورژانس فارس از نظر کمیت و کیفیت جزو اورژانس برتر کشور شناخته شده است..
انتهای پیام/ر

دیدار امام جمعه شیراز با رئیس و کارکنان اورژانس فارس

برچسب ها: اورژانس ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۰:۵۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
خدا قوت به همه پرسنل خدوم اورژانس که در این شرایط سخت به مردم خدمت می کنند
آخرین اخبار