تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) در بازدید از کتابخانه شهید آیت الله دستغیب ضمن قدردانی از مسئولان این کتابخانه گفت: کتابخانه شهید دستغیب مجموعه با ارزشی برای استان فارس است.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) با همراهی محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با حضور در کتابخانه شهید آیت الله دستغیب از بخش‌های مختلف این کتابخانه بازدید کرد.

تولیت آستان مطهر شاهچراغ (ع) در این بازدید عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که امروز توفیق رفیق شد تا بتوانیم از کتابخانه بزرگ شهید آیت الله دستغیب بازدید کنم؛ از بازدید از این کتابخانه بسیار بهره‌مند شدم.

او اضافه کرد: کتابخانه شهید آیت الله دستغیب، مجموعه بزرگ و با ارزشی است؛ تنوع کتاب‌ها و خدمات بسیار زیاد است بیش از ۷۰ هزار عنوان کتاب در این کتابخانه وجود دارد. همچنین آرشیو مطبوعات، انواع سالن مطالعه به ویژه سالن پژوهشگران و بخش ویژه کودکان و نوجوان خدمات ارزشمندی است که برای این کتابخانه ایجاد شده است.

حجت الاسلام کلانتری اضافه کرد: صمیمانه از کتابداران و مسئولان مجموعه کتابخانه‌های عمومی که در به ثمر رسیدن این کتابخانه زحمت کشیدن تشکر می‌کنم. اینجا یک مرکز فرهنگی خوب و مناسب برای مشتاقان کتاب در شیراز است.

تولیت آستان مطهر شاهچراغ (ع) گفت: بخش مهمی از فرهنگ اسلامی ما از طریق کتاب و کتابخانه‌ها به وجود آمده است. امیدوارم کتابداران کوشای کتابخانه‌های عمومی کشور بتوانند این فرهنگ را ارتقا بدهند. فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی باید روز به روز در همه سنین مردم میهن اسلامی از کودک و نوجوان تا افراد کهنسال رواج پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار