رئیس شورای عالی انقلابی یمن اعلام کرد، عربستان در مقابل جامعه جهانی و سازمان ملل رسوا و معلوم شد که ادعاهایش نادرست و اطلاعاتش اشتباه و گمراه کننده، و هدفش توجیه تجاوزگری‌ها است.

الحوثی: عربستان در گمراه کردن سازمان ملل شکست خوردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی الحوثی رئیس شورای عالی انقلابی یمن در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت، عربستان سعودی و هم پیمانانش تلاش کردند با تنش آفرینی اخیر خود در نبرد ساحل غربی (الحدیده)، سازمان ملل را تحت فشار بگذارند تا مقر‌ها و نمایندگی‌های خود را به بهانه‌های غیرواقعی از صنعا و الحدیده به مناطق تحت سیطره اشغالگران و مزدوران آن‌ها منتقل کند، اما با پاسخ منفی سازمان ملل مواجه شدند.

عربستان در مقابل جامعه جهانی و سازمان ملل رسوا و معلوم شد که ادعاهایش نادرست و اطلاعاتش اشتباه و گمراه کننده است و هدف آن فقط توجیه تجاوزگری‌ها و اقدامات تروریستی اش است.

در سایه جنایت‌ها و محاصره ائتلاف متجاوز آمریکایی- سعودی، امروز ثابت شد عربستان سعودی در گمراه ساختن سازمان ملل متحد شکست خورده است، این در حالی است که به صورت مداوم تلاش می‌کرد این سازمان و مسئولان آن را با پرداخت اموال سیاسی به صورت‌های مختلف تحت فشار و باج خواهی قرار دهد و آخرین نمونه باج خواهی از بان کی مون بود.

انتهای پیام/

عربستان در فریب دادن سازمان ملل هم ناکام ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار