علی عیسوی طی مراسمی با حضور مدیرکل اخبار استان های خبرگزاری صداوسیما، به عنوان معاون خبر صداوسیمای مرکز خلیج فارس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،علی عیسوی در مراسمی با حضور علی علوی مدیرکل اخبار استان های خبرگزاری صداوسیما،  به عنوان معاون خبر صداوسیمای مرکز خلیج فارس معرفی شد.
علی علوی در این مراسم با اشاره به خاص بودن شرایط کنونی  کشور و جهان گفت:  در این شرایط رسانه  ها تاثیر زیادی بر هدایت افکار عمومی دارند.
وی افزود:تقویت روحیه امید در جامعه یکی از مهم ترین وظایف رسانه و به ویژه بخش خبری است.
وی با تشکر از تلاش شبانه روزی کارکنان خبر خلیج فارس افزود: خبر صداوسیمای مرکز خلیج فارس با وجود کمبود نیرو و تجهیزات وضعیت مطلوبی در تولیدات خبری در بین مراکز دارد به طوری که در بخش گزارش مکتوب رتبه نخست مراکز صدا وسیما را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس نیز در این مراسم گفت: خبر مهم ترین بخش رسانه است و این عرصه نیازمند تلاش ویژه مدیران، دبیران و خبرنگاران است.
مهران جلائی با اشاره به  کمبود نیرو در بخش خبر مرکز صداوسیمای مرکز خلیج فارس افزود: تلاش های همکاران در این حوزه برای پوشش اخبار قابل تقدیر است.
وی گفت: عیسوی معاون جدید خبر از نیروهای بومی استان و همیشه حاضر در صحنه است که با توجه به شناخت خوبی که از استان دارد می تواند به تولیدات خبری مطلوب در مرکز خلیج فارس کمک کند.
در پایان این مراسم از زحمات ابولفضل نعمتی معاون پیشین خبر صدا وسیمای مرکز خلیج فارس قدردانی شد.

انتهای پیام/ر

تودیع و معارفه معاونت خبر مرکز خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.