۱۱۰ سامانه فنی رادیو تلویزیونی صداوسیمای مرکز خلیج فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مهران جلائی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: ۱۱۰ سامانه فنی رادیو تلویزیونی صداوسیمای مرکز خلیج فارس به بهره برداری رسید.

وی افزود: این سامانه ها در مراسمی با حضور رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شورای نظارت بر صداوسیما و استاندار و نمایندگان استان هرمزگان بهره برداری شدند.
 مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در این مراسم گفت: این سامانه‌ها با اعتبار ۹ میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است.
مهران جلائی افزود: ۹۴ سامانه فرستنده تلویزیونی دیجیتال از مهم‌ترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.
وی افزود: با بهره برداری از این ۹۴ سامانه ۸۵ هزار نفر از امکان دریافت ۴۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در نقاط مختلف استان بهره‌مند شدند.
جلایی گفت: سه دستگاه فرستنده رادیویی اف ام پرقدرت ۱۰ کیلووات نیز برای پوشش سه شبکه رادیویی فرهنگ، پیام و قرآن با پوشش جمعیتی برای جمعیت بیش از ۱ میلیون و ۱۰۰ هزارنفردر شهرستان‌های بندرعباس، میناب و قشم امروز به بهره برداری رسید.
مدیرکل صدا وسیمای خلیج فارس گفت: هفت ایستگاه تلویزیونی جدید در نقاط بدون پوشش شهرستان‌های بشاگرد، جاسک، بندرلنگه و رودان برای پوشش ۴۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی دیجیتال برای جمعیت هفت هزار نفری نقاط محروم این شهرستان‌ها نیز امروز به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از این طرح‌ها پوشش دیجیتال شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا وسیما در استان هرمزگان به ۹۷ درصد رسید.

انتهای پیام/ر

پوشش ۴۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در نقاط محروم هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.