قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در خصوص پیامک های تبلیغاتی تحصیل رایگان در اروپا و اعزام دانشجو به خارج توضیحاتی داد.

دانشجویان فریب پیامک های تبلیغاتی موسسات اعزام دانشجو به خارج را نخورندحسین سالارآملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارسال پیامک هایی مبنی بر تحصیل رایگان در کشورهای اروپایی با مجوز وزارت علوم گفت: نظارت و کنترل عملکرد این موسسات با سازمان امور دانشجویان وزارت علوم است.

وی ادامه داد:متاسفانه یکسری شرکت ها با ارسال پیامک هایی تبلیغات فریب دهنده ای برای اعزام دانشجویان اقدام می کنند اما دانشجویان بدانند هیچ کدام از این موسسات زیر نظر وزارت علوم نیست و توصیه ما به دانشجویان این است که فریب این گونه موسسات را نخورند.


بیشتر بخوانید: ۴۷ موسسه اعزام دانشجو به خارج فاقد اعتبار اعلام شدند


قائم مقام وزیر علوم تصریح کرد: وزارت علوم برای اعزام دانشجو به خارج قطعا از طریق سامانه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اقدام می کند، متقاضی باید بعد از اینکه از لیست وزارت علوم، دانشگاه و سپس موسسه معتبر را انتخاب کرد با موسسه تماس حاصل کند؛ موسسات هم موظف هستند اطلاعات و مشاره لازم را به دانشجو بدهند.

انتهای پیام/

اعزام دانشجو به خارج با تبلیغات فریبنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار