مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت :طبق مصوبه هیئت دولت و وزیران در سال ۸۴ تنها مرجع رسمی مسافرت‌های برون مرزی زیارتی حج و زیارت است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  دارابی مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت :طبق مصوبه هیئت دولت و وزیران در سال ۸۴ تنها مرجع رسمی مسافرت‌های برون مرزی زیارتی اعم از کشورهای عراق ، سوریه و عربستان، صرفا حج و زیارت است و هیچ دستگاه دیگری در بحث سفرهای زیارتی این سه کشور حق ورود ندارد.

وی گفت: برخی به صورت غیررسمی و بدون اینکه تحت پوشش جمهوری اسلامی ایران باشند و با سوءاستفاده از احساسات مردم اقدام به جمع آوری زائر می کنند.

دارابی افزود: مکاتباتی برای برخورد با کاروان های غیرمجاز با دستگاه قضایی صورت گرفته است و در این راستا برخی از کاروان های غیرمجاز که علنی اقدام می کردند پلمپ شدند.

وی افزود: زائران برای سفر خود می توانند سه بسته را شامل بسته ارزان قیمت حدود ۸۵۰ هزار تومان، متوسط یک میلیون و بسته با کیفیت به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را انتخاب کنند که با توجه به وسع مالی زائران صورت می گیرد.

این مقام مسئول از فعالیت ۱۸ دفتر زیارتی مجاز و فعال در استان خبر داد و بیان کرد: حداقل روزانه یک کاروان به عتبات عالیات اعزام می شود و طول سفر نیز هفت و یا هشت شب شامل سه شب اقامت در نجف، سه شب در کربلا و یک شب اقامت در کاظمین و شب نخست نیز اقامت در مهمان سرای مهران است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

فعالیت ۱۸ دفتر زیارتی مجاز و فعال در استان کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.