در حمله هوایی ائتلاف متجاوزان سعودی به منازل مسکونی در استان صعده یمن، هفت نفر شهید شدند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

۷ شهید در حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به صعده یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، در حمله هوایی ائتلاف متجاوزان سعودی به منازل مسکونی در استان صعده یمن، هفت نفر شهید شدند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

یک منبع امنیتی به خبرگزاری سبأ یمن گفت در حمله هوایی به منزلی در منطقه وادریه منزلی به طور کامل ویران شد و چهار کودک و دو زن در این منزل به شهادت رسیدند. منزل مجاور نیز در این حمله آسیب دید و مردی کهنسال به شهادت رسید.

در مقابل، نیروهای مشترک یمن دو نفربر حامل نیروهای مزدور سعودی را در تعز هدف قرار دادند که در این حمله سرنشینان این نفربرها کشته شدند. همچنین نیروهای یمنی مواضع نظامیان سعودی و مزدورانشان را در منطقه شبکه در نجران هدف قرار دادند که در این حمله ده نفر کشته یا زخمی شدند و بخشی از تجهیزات متجاوزان به غنیمت گرفته شد.

شبکه تلویزیونی المسیره هم در خبری اعلام کرد در پی هدف قرار گرفتن یک کامیون نفتکش در شمال شهرستان الدریهمی، تعدادی از تجهیزات نظامی متجاوزان در آتش سوخت و انفجارهای عظیمی رخ داد.

انتهای پیام/

چندین شهید در حملات هوایی ائتلاف سعودی به منازل مسکونی در استان صعده یمن

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار