سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: وقتی مدیرعامل و مالک در کشور نیستند، مشخص است دزد به باشگاه می زند و تازه، باشگاه نگهبان هم ندارد و همین موضوع سبب سرقت شده است.

افشین کمایی، سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزرستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سرقت از این باشگاه اظهار کرد: درباره این موضوع اطلاع ندارم و باید از دیگر مسئولان پیگیر این موضوع باشید. از موقعی که به عنوان سرپرست تیم انتخاب شدم، تنها یک بار با مدیرعامل تیم، آن هم در مراسم قرعه کشی دیدار کردم و پس از آن دیگر خبری از تیم، اردوها و باشگاه ندارم.

او افزود: من و مرفاوی قراردادی با باشگاه استقلال خوزستان نداشتیم که بخواهیم استعفا دهیم یا نه. مدیرعامل، باشگاه و تیمی وجود ندارد و مالک باشگاه خارج از کشور است و هنوز بحث مالکیت تیم مشخص نیست.  هرچی با مسئولان تماس می گیریم، کسی پاسخگوی ما نیست و امیدوارم مشکلات حل شود. سهمیه استان در میان است و باشگاه واگذار نمی شود  ونهایتا با کمک استانداری و تربیت بدنی امکانات را فراهم می کنند.

کمایی ادامه داد: وقتی مدیرعامل و مالک در کشور نیستند، مشخص است دزد به باشگاه می زند و تا جایی که من اطلاع دارم، باشگاه نگهبان ندارد و همین موضوع سبب سرقت شده است.

بیشتر بخوانید:

دلیل استعفای مرفاوی از استقلال خوزستان چه بود؟+ مصاحبه

اردوی استقلال خوزستان در ایران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست استقلال خوزستان درباره سرقت از این باشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار