مدیران باشگاه پرسپولیس در ترکیه مشغول مذاکرات با هلتون لیته دروازه‌بان برزیلی هستند.

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش خود هنوز نتوانسته گلری را برای جانشینی بیرانوند به خدمت بگیرد و همانطور که رضا درویش مدیرعامل باشگاه اعلام کرد سرخپوشان به دنبال جذب گلر خارجی هستند، اما هنوز با گزینه‌ای به توافق نهایی نرسیدند.  

شنیده می‌شود هلتون لیته دروازه بان برزیلی جدیدترین گزینه سرخپوشان برای خط دروازه است. این دروازه بان  ۳۳ ساله فصل قبل در تیم  آنتالیا اسپور بازی می‌کرد. همچنین او  در تمامی رقابت‌ها برای آنتالیا اسپور به میدان رفت و پیش از آن سابقه بازی برای بنفیکا  هم دارد.  لیتی در تیم‌های بوایشتا پرتغال، بوتافوگو برزیل و ... هم سابقه بازی دارد.

البته مشخص نیست لیتی به چه دلیل در پایان فصل گذشته قراردادش را با آنتالیا اسپور فسخ کرد و اکنون بدون تیم است. همچنین سرخپوشان از پرداخت مبلغ رضایت نامه معاف شده اند، اما گفته می‌شود این دروازه بان برزیلی مبلغ بالایی برای بستن قراردادش  به پرسپولیسی‌ها طلب کرده است.  

با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها در اردوی ترکیه حضور دارند به خاطر همین گفته می‌شود  مدیران باشگاه در ترکیه مشغول مذاکرات فشرده با هلتون لیته دروازه بان برزیلی هستند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار