پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند الکی فضا را به سمتی می‌برد تا با اسم پرسپولیس خودش را مطرح کند.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات علیرضا بیرانوند در مورد اینکه برخی از پیشکسوتان به درویش گفتند که بیرانوند نباید برگردد، اظهار کرد: نه، این گونه نیست.  بیرانوند بازیکن بزرگی است، اما باید از افکار پوچ خود بیرون بیاید. او قبل از اینکه بخواهد حرفی بزند فکر کند نه اینکه حرف بزند و بعد فکر کند. بیرانوند اول حرف می‌زند و بعد فکر می‌کند و  سپس می‌خواهد عذرخواهی کند. ما هم خیلی چیز‌ها شنیدیم که بیرانوند گل‌های الکی و با شرط بندی خورده است. اینکه می‌گوید پیشکسوت دوست ندارد تا بیرانوند باشد الکی است. درویش آن قدر بدبخت شده است که به حرف پیشکسوت گوش بدهد.

او افزود: درویش نمی‌داند که ماندنی هست یا نه! من خودم کسی بودم که از درویش انتقاد می‌کردم، اما با انتخاب اوسمار به او تبریک گفتم. درست است اکنون درویش در انتخاب بازیکن عجله نمی‌کند و نمی‌دانیم که او چه هدفی دارد. من نمی‌دانم چرا الکی دارید بیرانوند را گنده اش می‌کنید. این گلر از پرسپولیس رفته و دیگر کسی به او نگاه و توجه نمی‌کند برای اینکه مطرح شود این حرف‌ها را می‌زند تا خودش را دوباره بر سر و زبان‌ها بیاورد. اکنون او یک ماه است از پرسپولیس رفته،  اما هیچ رسانه‌ای با او صحبت نکرده و فقط پیچ خودش با او حرف زده است. بیرانوند الکی فضا را به سمتی می‌برد تا با اسم پرسپولیس خودش را مطرح کند. مردم و هواداران باید آگاه باشند و اگر بیرانوند به خاطر پول از پرسپولیس رفته است، مبارکش باشد. اصلا نباید به او توجه کنند، اما یکسری از دلالان می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و این اتفاقات را رقم می‌زنند. من اطلاع دارم که تاکنون پیشکسوتی به درویش چیزی نگفته است. ما از مدیر آکادمی پرسپولیس انتقاد داشتیم و ما می‌گوییم که این فرد  که یک الی ۲ سال در پرسپولیس بوده،  چطور مدیر آکادمی شده  و عملکردش مشخص است.  

داداش زاده درباره اینکه پرسپولیس هنوز جانشینی برای جدا شده‌ها نگرفته است و هواداران نگران هستند، گفت: هر سال همین نگرانی هست. من نمی‌دانم درویش چه کار می‌کند و باید پاسخگو باشد. مسابقات لیگ دارد شروع می‌شود، اما ما دروازه بان، دفاع چپ و دفاع وسط نگرفتیم و همه اینها نگران کننده هست و ما هم نگران هستیم. امسال کار سختی برای پرسپولیس است و مردم هم دغدغه دارند و درویش زودتر بیاید و واقعیت‌ها را بگوید. آیا پول نمی‌دهند و با درویش همکاری نمی‌کنند؟ ما شنیدیم که اصلا درویش هم نمی‌خواهند. به نظرم بیرانوند و باشگاه پرسپولیس هر کدام به راه خود ادامه بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات بیرانوند که قصد داشت در این تیم بماند، اما نگذاشتند تا پرافتخارترین بازیکن سرخپوش شوم، بیان کرد: این همه بازیکن پرافتخار در پرسپولیس بودند. او خیال می‌کند خیلی محبوب است. به نظرم بیرانوند اول حرف می‌زند و بعد فکر می‌کند. یک بازیکن وقتی در پرسپولیس هست هر روز به او توجه می‌کنند، اما زمانی از پرسپولیس جدا می‌شود دیگر هیچ کس به او توجه نمی‌کند. بیرانوند دارد خودنمایی می‌کند که دوباره سرزبان‌ها بیفتد.

او درباره اینکه  باشگاه پرسپولیس با جدایی چند بازیکن کلیدی  با مشکل مواجه نمی‌شود، گفت: قطعا پرسپولیس به مشکل برمی خورد، اما ما باید بزرگتر از بازیکنان جدا شده بیاوریم. ما باید زودتر به فکر جایگزین‌ها باشیم و بازیکنانی بیاوریم که به درد پرسپولیس بخورند و نباید دستپاچه باشیم. البته مدیریت باشگاه پرسپولیس دارد دیر اقدام می‌کند و همه ما نگران هستیم. اما بدانید که همه پیشکسوتان پشت تیم پرسپولیس هستند و برایشان فرقی نمی‌کند که درویش مدیرعامل باشد و بیرانوند هم در پرسپولیس باشد و می‌خواهند تیم نتیجه بگیرد و مهم موفقیت پرسپولیس است.

داداش زاده درباره اینکه به نظرش گاریدو در پرسپولیس موفق خواهد بود، گفت: گاریدو سال سختی دارد و مشکلات زیاد است و باید هماهنگی صورت بگیرد و  به انسجام تیمی برسند و زمان کم است. همانطور که گفتم پرسپولیس سال دشواری را پیش رو دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره قرعه کشی لیگ برتر فوتبال و سرخپوشان در  بازی اول  با ذوب آهن روبرو می‌شود و در هفته ششم هم به مصاف استقلال در دربی پایتخت می‌رود، گفت: به هر حال فوتبال است و هر اتفاقی بیفتد باید پرسپولیس ادامه بدهد. حالا شروع بازی با تیم خوبی است و  ذوب آهن یک مقدار انسجام تیم خوبی دارد. باید ببنییم چه اتفاقاتی می‌افتد و هر چه بگوییم گمانه زنی است.

داداش زاده درباره نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس باید در نقل و انتقالات خوب عمل کند و نباید گرفتار فضای مجازی و اگر و اما‌ها شود. اگر سقف قرارداد رعایت نمی‌شود بروند و شکایت کنند. سال‌های قبل هم چنین اتفاقی افتاده و پرسپولیسی‌ها  باید کارشناسی و حساب شده عمل کنند که از نقل و انتقالات عقب نیفتیم. اگر ما در نقل و انتقالات موفق و پیروز باشیم سال خوبی خواهیم داشت وگرنه سال بدی داریم.

او درباره اینکه پیشنهادات نجومی به بازیکنان با کیفیت لیگ همخوانی دارد، گفت: بازارگرمی دلال‌ها است و ایجنت‌هایی که به نفع خود رقم می‌زنند. بعید می‌دانم که بخواهد چنین اتفاقی بیفتد. من عرض کردم که پرسپولیس باید باهوش باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه  مسئولان فوتبال در ابتدا بیان کردند که VAR از هفته اول لیگ برتر استفاده می‌شود، اما اکنون حرف دیگری می‌زنند، گفت: به هر حال تاج رئیس فدراسیون فوتبال همه را به مسخره گرفته است. خودمان هنوز VAR نداریم  و در بازی‌ها این مشکل دارین، اما تاج بیان کرده که ما حاضریم این سیستم کمک داور ویدیویی را به کشور‌های دیگر آموزش بدهیم. من نمی‌دانم تاج با خودش چند چند است.

خبرنگار : مریم طایفه 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار