ملی پوش قایقرانی رویینگ گفت: حضور در بازی‌های المپیک نیازمند تجربه بسیار بالایی است و خیلی متفاوت‌تر از سایر رقابت‌هاست.

فاطمه مجلل پس از ناکامی در صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن بازی‌های المپیک پاریس اظهار داشت: حضور در بازی‌های المپیک نیازمند تجربه بسیار بالایی است و خیلی متفاوت‌تر از سایر رقابت‌هاست. روئینگ هم نسبت به سایر رشته‌های قایقرانی متفاوت‌تر است.

وی ادامه داد: مسافت‌ها در روئینگ طولانی است و ۲۰۰ - ۳۰۰ متر نیست و ۲ کیلومتر باید پارو زد که نیازمند تجربه و آمادگی جسمی و ذهنی بسیار بالایی است. شاید کمی از نظر تجربی پایین‌تر از حریفانم بودم و این کمی باعث شد تحت فشار قرار بگیرم.

ملی‌پوش روئینگ ایران در المپیک گفت: آنطور که باید نتوانستم رقابت کنم و زمان مطلوب مورد نظر خودم نبود. تلاش می‌کنم در آینده نتایج بهتری کسب کنم و جبران کنم.

مجلل در پایان تصریح کرد: از نظر امکانات نسبت حریفان عقب‌تر هستیم و حتی من حریف تمرینی نداشتم و به تنهایی تمرین می‌کردم و این انتظار زیاد است با چنین حریفانی رقابت کنم. از نظر وزنی هم حریفانم از من سنگین‌تر بودند، چون المپیک تنها در سنگین‌وزن برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار