صداوسیمای مرکز زنجان با عنایت به فرا رسیدن عید فطر برنامه های متنوعی را برای بینندگان خود تدارک دیده است .

برنامه ریزی صداوسیمای مرکز زنجان برای عید فطربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛معاونت سیما ویژه برنامه ای را به تهیه کنندگی حسین اسماعیلی در ۲ قسمت 75 دقیقه ای آماده کرده است که در ایام عید فطر یعنی روزهای جمعه و شنبه 25 و 26 خرداد ماه از ساعت 21 به صورت زنده پخش خواهد شد .

اجرای این برنامه بر عهده مجری توانمند مرکز اصغر داداشی به می باشد . این ویژه برنامه که با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مخاطبان درتعطیلات عید فطر پخش خواهد شد شامل آیتم های متنوعی از جمله اجرای زنده سرود و موسیقی در محل استودیو، پخش گزارشها و دلگویه های مردمی ، حضور میهمانان از اقشار مختلف در برنامه ، پخش وله های شاد ، بیان آداب ورسوم مردم زنجان در عید فطر و ..... می باشد .


همچنین معاونت سیما امسال نماز عيد فطر به امامت نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان را مدت 30 دقیقه صورت زنده پخش خواهد کرد .
ضمناً در برنامه های آیدین آیی و آرزولار سفره سی و آلاچیق به صورت ویژه به این مناسبت مهم پرداخت خواهد شد. علاوه براین سایر برنامه های سیما در این ایام نیز با حال و هوای عید پخش خواهند شد .


معاونت صدا نیز ويژه برنامه راديويی با عنوان « ترش و شیرین» را در دو نوبت در ساعت های 10 تا 12 و 18 تا 20 برای ایام عید مهیا کرده است که در روز عید فطر به مدت 2 ساعت لحظات شاد و با نشاطی را برای مخاطبان فراهم خواهد کرد .


نمايش طنز ، حضور مهمانان مختلف در برنامه، پخش سرودهای شاد و مفرح، پیامک،دعوت از خواننده های بومی از آیتم هاي متنوع اين برنامه است. حمید قزلباش تهيه كنندگی اين برنامه را برعهده دارد که با اجرای شاد جلال نوری ، ولی فروتن و حسین اسماعیلی و نویسنگی علیرضا فرید راد به روی آنتن رادیو می فرستد.


ویژه برنامه دیگر رادیو زنجان«عطر عاشقی » می باشد که در روز ایام عید از ساعت تا 10 صبح به مدت یک ساعت پخش خواهد شد در این برنامه کارشناس برنامه حجت الاسلام خدایی به موضوع فلسفه عید فطر خواهند پرداخت که تهیه کننده این برنامه میثم نبی ، رباب فتحی نویسنده و فیاض حاجیلو گوینده آن است و از آیتم های این برنامه می توان به تلفن های مردمی و پیامک و موسیقی اشاره کرد

در دیگر برنامه های روتین صدا هم به این عید بزرگ بندگی به تناسب پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ن

عید فطر در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.